Haha ik weet dat er nog hoop te doen is raikko. Maar optimistisch blijven he ;) Ik reken er zelfs op om volgende zomer pas af te ronden. Aangezien ik moet spuiten in de schuur is het daar in de winter te koud en te vochtig.
Well, Thats one hell of a neckpocket you got there!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UNQLLVSB.jpg
Iemand enig idee hoe ik deze neckpocket het beste eruit ga halen? Ik had zelf in gedachte om eerst een hoop gaten te boren over het blok wat eruit moet. Aangezien ik niet ineens de hele diepte kan frezen en ook niet met 5mm gelijk laagjes kan frezen ivm freesmal dikte.
Wanneer ik het blok helemaal perforeer (zoals ik al meer mensen op forum heb zien doen) kan ik waarschijlijk wel gewoon de hele diepte frezen.
Ik zit alleen nog wel beetje te twijfelen over de diepte. Of ik heel de hals gelijk met de body leg (zodat alleen fretboard nog bovenop de body komt) ofdat ik de hals net iets erbovenuit laat steken en hem dan gelijk frees met de body (dat ik eerst nog klein beetje hals boven body uit heb en daar het fretboard pas op komt). Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?