Ik lees gewoon voor wat er op de foto's staat hoor! En dat kun je dan ook weer in Google invullen... Dus zoveel "wijsheid" is daar niet voor nodig...
Printable View
ja het is een classic antique en gemaakt op 27 april 2007 als ik me niet vergis .. gekocht bij schreeven (gitaarwinkel in nijmegen die al heeeeeeeeel wat jaar mee gaat) papieren en al erbij.. dus het is een echte:P ja die binding hoort er op deze te zitten en
zitten classic 57 elementen in
normale classic had iets met een 1960 slagplaat en andere pickups dacht ik, iig geen binding op de kop
de foto;s van de gibson zijn echt.. maar of de gitaar die hij aanbied echt is?
(gaat nog over de vorige advertentie)
maar die lp studio is een hele mooie
Leuk is dat, een smartass-smiley, maar dat Epi's uit Korea komen is dus redelijk achterhaald, maar dat is je al verteld ;) Korea is echt geen lagelonenland meer, dus je ziet ook dat budgetmerken hun productie verhuizen naar landen die dat nog wel zijn, waarvan akte bij Epiphone.
Oja:
Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 55532640 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen. Hieronder volgt een kopie van uw klacht:
Het betreft een kopie, geen originele Ibanez (te zien aan de foto's). De verkoper biedt 'm aan alszijnde een echte.
Het kan dus wel :ok:
Bij marktplaats moet je betalen speurders is dacht ik nog steeds gratis.
Het zou ook van de zotte zijn als marktplaats zomaar je advertentie weghaalt,
omdat èèn of andere beterweter bepaald of iets wel of niet nep is.
Dan zou die aktie op zijn minst van Epiphone of van Gibson moeten komen, maar niet van iemand die totaal geen autoriteit is.
tsja wat ik typte klonk een beetje als het eerste, maar bedoel eigenlijk de 2e optie
maar mijn insteek was namelijk, als koper moet je wel erg goed opletten op zon marktplaats of iets, desnoods pleeg je een "gitaarnetforum met twijfel over een advertentie topic" raad
ik snap wel dat als je als verkoper dikke geld eruit wilt slaan, maar ik denk dat alleen mensen dat doen als ze niet op bed tot 6 uur snachts liggen te denken over wat ze gedaan hebben, iets meer krijgen dat is geen probleem.. maar moet de koper wel weten wat ie koopt.. enja zulke gasten lopen toch wel een keer tegen de lamp (al heb ik geen idee wat ze met zulke mensen doen)
MAAR LALALALALA onrelevante info.. kga maffen