Aah, handig zo is het allemaal een stuk kleiner :seriousf:
Printable View
Aah, handig zo is het allemaal een stuk kleiner :seriousf:
Ik vind het eigenlijk nog te groot. :)
Btw, de chiwahwah gisteren voor het eerst tijdens een concert gebruikt en het was wennen. Niet alleen is de bediening net anders, maar de slag is vooral kleiner en het effect lijkt daarbij niet echt geleidelijk over de 'pedaalweg' te zijn verdeeld. Vergelijk het maar met het gaspedaal van een auto dat bij het eerste intrappen niet zo heel veel veel doet, maar voorbij een bepaald punt opeens bijna al het vermogen aanspreekt.
Maar al met al was ik er best tevreden mee.
Ja herkenbaar en ook moet ik bekennen dat mijn byoc wah vetter klinkt, maar toch zet ik nog maar even door met de chi-wah want het gemak van de kleine plank weegt voor mij zwaar!
Vanavond weer gespeeld en wat mijn toch wel erg bevalt is dat je de wah niet meer hoeft aan of uit te zetten, gewoon erop gaan staan en later weer eraf, gaf me bij een paar plekken meer tijd en ruimte en dus rust.
@ Apekop: heb je hem nog of ben je alweer terug naar je 'gewone' wah?
Ik zat vanavond in de auto trouwens nog te denken, het grote verschil met 'gewone' wahs is niet het formaat maar de positie van het scharnierpunt. Hoe zou het zijn als je een wah hebt in het formaat chi-wah, maar dan met het scharnier op de 'normale' plek?
Kan ik me zeker iets bij voorstellen, ik geef de wah sound zelf een voldoende. De buffer ben ik erg blij mee, en ook het gegarandeerde uitblijven van potmeter gekraak, daar kon ik ook zo moe van worden.
Al een paar maanden is dit mijn "pedalboard", bevalt me nog steeds prima.
http://farm4.static.flickr.com/3321/...79fa5e7c05.jpg
Strak afgewerkt man! Zelf gemaakt? :crazyhappy: