Moeilijk hè keuzes maken.
Printable View
Moeilijk hè keuzes maken.
Bedankt voor de mensen die mijn gitaar er tussen gezet hebben :)
Mijn punten: nummer 1 het meeste, nummer 10 het minste:
- Dweezman (10p)
- Valoosj (9p)
- Robbierodeo (8p)
- Comfortably Daniel (7p)
- Thomas (6p)
- j3r03n (5p)
- Frusciante Fan (4p)
- Mr. Fingers (3p)
- Munkie (2p)
- Kim Wilson (1p)
dat was moeilijk!!
hier is dan mijn top tien:
1. (10 punten) - ErnyFender ! fantastische custom shop strat!
2. - Van Dattum - mooie top, en mijn favorite specs: wilky, lsr, locking tuners
3. - Vulva - ik heb een zwak voor hotrodded/modified contemporary strats... vooral in natural
4. - Orf - al die exotische houtjes, wie krijgt daar nou geen wood van?
5. - Rubster - mooie Warmoth!
6. - Thijser - simpel EN Uniek! brilliant!
7. - Brosa - spreekt voor zich.. mooie suhr
8. - Ednolb - zie Brosa
9. - Basilea - simpel en natural.. Bare Bones Rock N Roll!
10. - DaChosen1 - een van de mooiste (nieuwe) ibanezzen die ik recentelijk heb gezien
net niet in de top tien, maar toch mijn complimenten voor:
123GHK, Jasper, Valoosj, GG en Barno.
Via PM zou echt veel leuker zijn guys!
prima keuzes mensen, prima keuzes!
Pfff... heb nu voor de tweede keer alle foto's weer gezien en op mijn shortlist staan er nu nog zestien.
Dus, nog zes er af, helaas en sorry, en dan nog de volgorde bepalen.
Het lijkt gedorie wel warrek zeg.
Oh, Mac, Cookie says: thank you from the bottom of her pickups! :dance:
1. Orgasmocaster (10p)
2. DaChosen1 (9p)
3. ernyfender (8p)
4. Orpheo (7p)
5. Rubster (6p)
6. Ednolb (5p)
7. Jiboom (4p)
8. Baco (3p)
9. Bram+ (2p)
10. Ace 1.15.19 (1p)
Allemaal natuurlijk onwijs mooie gitaren!
Geilt er dan niemand ook maar een heel klein beetje op een witte strat?:dontgeti:
Achjah, goeie smoes om voor volgend jaar een super vette gitaar te kopen en deze wedstrijd te winnen in 2010! :D
De absolute winnaar (denk ik dan)
1. Barno (omdat Neil Young het ook zou durven op zo'n gitaar)
en de rest
2. Telecastermaster (Knalmodel vraagt om een knalkleur! - perfect huwelijk!)
3. Stijkenens (mooi, functioneel, VAKMANSCHAP!)
4. Thijser (Niet mijn keuze qua hardware, maar wat een lijntje!)
5. Wietse (omdat er nooit genoeg glimmende jappen kunnen zijn. Volgend jaar doet de mijne mee!)
6. Aaronstonebeat (bouwen vanuit een visie ipv een schoonheidsideaal)
7. Ruis (Die kleur!!! Wow!)
8. iBerno (voor de geweldige houttekening
9. Macwilliams (Zeldzaam mooi mishandeld!)
10. Thijssie06 ('Zo'n uiterlijk zou ik direct kopen! Tot bleek dat hij niet bij mijn stijl paste, en ik m verkocht aan Thijsie06)
Ik heb zojuist een PM ingediend, maar wil wel alvast verklappen dat de Godin van hendrix2 mijn winnaar is. Die van Miez is dezeflde en dus ook mooi, maar dat is op die foto minder goed te zien (en om nou twee keer op praktisch dezelfde gitaar te stemmen in een volle top 10, is ook weer zowat).
Ik heb eens rondgekeken op het net en iedereen beklaagt zich erover dat de kleuren van die bak er gewoon amper goed op te krijgen zijn. Ik dacht, dan maak ik er maar een plaatje van. Met andere woorden: het was de bedoeling! :)
En damn.. wat een geluid. Hendrix2 en ik zijn nu al de winnaars! ;)
Bedankt mac, en iedereen die op mij gestemd heeft/gaat stemmen. Ik zal hem vrijdag meenemen. ;)
Bij mij staan er geloof ik 5 Les pauls, 2 Strats, een Guttlin en een Axis in m'n top 10. Blijkbaar ben ik een Les Paul liefhebber, kan ook bijna niet anders met grote voorbeelden/idolen als Adje Vandenberg, Jimmy Page, Dave Meniketti, Gary Moore, etc.
Ik denk dat als ik morgen een top 10 zou moeten maken, hij er niet heel erg anders uit zou zien, een willekeurige top 20 samenstellen is eenvoudiger, dat dan weer wel. ;)
Ik heb van alles in mijn top 10, behalve powerstrats (vind ik blijkbaar niet zo mooi...). Hollow, LP, Strat, zelfbouw...
Crap... Ik had helemaal niet verwacht dat ik met mijn slechte foto toch al weer in 4 lijstjes kon komen te staan...
Had ik nou maar gewoon zelf geprobeerd er een fatsoenlijke foto van te maken dan zou ik misschien nog wel hoger gekomen zijn!
Bij deze wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt. Gibson, de Belgische importeur van Gibson, de winkel die 'm verkocht heeft, 2ehands.be, de kopers die afgehaakt zijn, de vriendelijke jongen die 'm aan mij verkocht heeft en natuurlijk: jullie allemaal!:rockon: Zonder jullie zou dit helemaal niet mogelijk zijn geweest. Eigenlijk zouden jullie zelf die stemmen moeten krijgen...
Applaus voor jezelf! :cheerup:
Verd****, dit jaar moet je enorm straf uit de hoek komen om nog maar in de top 20 te geraken. Met 190 gitaren mag je al superblij zijn met een 15de plaats ofzo (dat zou ik toch zijn ;) ), dan heb je nog een ubervet monster.
Ik hoop inderdaad in de top 20 te komen. Maar het blijft lastig. Iedereen heeft natuurlijk een heel andere smaak.
Voorheen had ik nog de hoop om nog hoger te eindigen. Maar als je dan ziet wat er allemaal mee doet...
Jongens... ik heb 4 punten en 1 eervolle vermelding,
voor een zelfbedachte zelfgeassembleerde lowbudget gitaar,
en ik doe voor het eerst mee aan wat voor verkiezing dan ook...
Dat kan dus al niet meer stuk! :dance:
Alles is relatief he... ;)
10 orfeo
9 jutter
8 angel
7 agent orange
6 j3r03n
5 interessander
4 barno
3 funkblaster
2 telecaster
1 rakker
Akkebaas, wie is agent orange? Of kijk ik erover? Is het Agent Smith?
Damn, die j3r03n staat zowat in elk lijstje.... had ik toch een Dano in de strijd moeten gooien:cheerup:
aha mijn excuses, tikje te vlug geweest, 't is Agent Smith idd...
van mooi naar mooist, dus 10 punten voor Rakker op plaats 1
Nee hoor. Is perfect zo...
Ik heb het hier nogmaals geplaatst en het staat ook zo in de openingspost. Een naam met een 10 ervoor is dus de tiende plaats en 1 punt. Een naam met een 1 ervoor is eerste plaats en tien punten. Ik wil dus een top 10 om geen verwarring te scheppen... Tot hier toe heb ik elk lijstje zo ingegeven.
Rangschik je naar punten? Goed... maar zet het er dan wel bij (zoals een paar mensen dus gedaan hebben).
1. Hendriks
2. Blend
3. Angel
4. Martijn-w
5. rocker71
6. Steven-gh
7. Dweezman
8. Guitar GoD
9. Funkblaster
10. Jorikjet
(1. = 10 punten)