Dat dus. Plus dat je natuurlijk niet helemaal serieus wordt genomen als je een bod ruim boven de nieuwprijs niet accepteert.
Printable View
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...=mijnberichten
ik kwam deze tegen en buiten dat de prijs te mooi is om waar te zijn klopt er volgens mij nog iets niet,
want voor zover ik weet hebben 60's road worns (en ik heb het nagevraagd, hij zegt 60's want 5way switch) een rosewoord fingerboard en geen maple en ik kan me ook niet herinneren dat die fingerboards zo gereliced waren?
of ben ik mis?
Het is een '50 Road Worn (die hebben ook een 5-way switch).
ik denk ook dat het een 50's is, en eentje van de eerste reeks, die kwalitatief iets minder zijn
jammer, want ik zocht een 60's :)
koopje lijkt me wel, als je een 50's zoekt :)
Toevallig laatst nog op een 60's geboden. Die ging rond de 700 weg. Eigenaar had zelf de relic wat bijgewerkt (kale deel op plek onderarm bijgewerkt) dus niet volledig origineel.
@Matty; ik heb zelf even getwijfeld om de Eric Johnson relic strat van RVJ guitars te kopen (echter blijkt mijn voorkeur toch uit te gaan naar een telecaster). Die is ook gerelict en daarom te koop onder de prijs van een roadworn Mexicaantje en dan heb je wel een substantieel betere gitaar.
ik heb toch vaak gelezen dat hier wat meer QA problemen mee waren, slechte nuts, slechtere afwerking etc (serial beginnend met MZ8)
nu er zullen hier gewoon goeie en slechte tussen zitten he :)
Google translate it is 🙈
Gewoon om lachen😂
Wat bedoelden ze met aangepaste winkel pickups, Joost?
Custom made pickups ofzo?
Marketing termen bekken inderdaad het lekkerste in het Engels 😂
Custom shop :D
Dat er buitenlandse webshops zijn die te lui zijn om hun Nederlandse site fatsoenlijk van taal te voorzien vind ik tot daaraan toe. Dat er Nedelandse (fysieke) shops zijn die te lui zijn om hun producten fatsoenlijk te omschrijven op hun site, vind ik echt belachelijk.
Degene die ik bedoel gebruiken óf google translate voor hun omschrijvingen, óf knippen en plakken hun tekst gewoon vanaf de Engelse site van de producent. Foei!
Blijkbaar is het lucratief (of denken mensen dat het lucratief is) om op deze manier door het leven te gaan. Ik ben ook bang dat je ze niet de kost wil geven die er in trappen. Hoe vaak ik op Facebook geen tenenkrommende teksten voorbij zie komen die klakkeloos worden gedeeld omdat mensen denken een iPhone in de wacht kunnen slepen...
"Wij bieden onze fans 78 iPhone 6S , die niet worden verkocht omdat zij zijn geopend voor weergave in winkels . We verloten willekeurig 78 fans op 28 februari 2016k"
Ik reageer daar dan wel eens op met de waarschuwing niet mee te doen, want voordat je het weet zit je met 78 Apple fans (iKels) opgescheept. Maar dat snappen ze dan weer niet.
Deze is een tijdje geleden al eens voorbij gekomen. Wat is er mis mee?
Ik heb detail foto's laten appen van de headstock en daarop zie je een vaag Fender logo en twee serienummers die ook nog eens verschillend zijn.
http://link.marktplaats.nl/m1043566120
Kortom, een leuke kopie en niet meer dan dat.
Maar je mist de belangrijkste....., het 'gappende' gat in de headstock, (niet afgewerkte trus rodd sleuf)
Zouden TimDD en Pimmulders elkaar kennen?
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...r-te-koop.html
http://www.speurders.nl/overzicht/mu...157466276.html
Yes ze kennen elkaar haha, zijn allebei mijn advertentie, maar bij speurders was mijn profiel nog ingesteld op mijn oude adres in Utrecht ;) Kreeg inderdaad al een tip van iemand, dus heb het meteen aangepast!
Hadden de standards een contoured heel in 1989? Ik lees dat Fender er ergens in de jaren tachtig mee is begonnen, met name op MIJ strats. Ik zie trouwens twee gevulde gaatjes in de headstock, waar een brede stringtree moet hebben gezeten. Dat duidt eerder op een Japanse HRR. Of dit is een in Amerika in elkaar gezette strat met MIJ parts.
Van een gerespecteerde winkel.
Nou, zeg het maar, de jury is er niet uit en de winkel doet of zijn neus bloed. Gibson zelf zegt dat ze NOOIT een 3 screw rod cover gebruikt hebben maar is dat zo? In dat geval kom ik best een hoop fakes tegen in de Dove en Hummingbird sectie.
En deze?
http://link.marktplaats.nl/m1044380033
Ik zie er iets aan maar weet niet wat.... Die hals lijkt net een kurkentrekker? Althans, op mijn telefoon loopt de eerste fret behoorlijk niet parallel met de brug. Vertekend beeld?
Verder wel een mooie gitaar.
@ Peer
het logo en de headstock zijn correct voor een norlin maar de trussrod cover lijkt me niet origineel, misschien gesneuveld en vervangen door een verkeerd exemplaar ?
Ja, die Gibson squareshoulders hebben regelmatig 3bolt TRC's in de jaren '70. Niets om je zorgen om te maken.
Hmm, ik kom teveel anomalies tegen. Ik krijg het idee dat tussen '74 en '77 er een periode is geweest dat Gibson met 3 screw truss rods gewerkt heeft.
Op Scotty Moore.net staat daar iets over. Goh, hebben die Chinezen toch een punt.
On March 16, 2003 a guitar was auctioned in Los Angeles by Bonhams & Butterfields that was reputed to be Elvis'. It was featured on the cover of their catalog and bore the serial number A004051 which dates it between a '73 and '75. The provenance and documentation that accompanied it stated that it was "Given by Presley's aunt Delta Mae Biggs to Don Wilson, 1977." However, the guitar is suspect. The photo of it on page 34 of the catalog shows the guitar with Grover Rotomatic tuners and a two screw truss rod cover which would be incorrect for Elvis' guitar. It's quite possible that the tuners were replaced at some point after Elvis used it but kind of senseless from a functional point to replace the Grover made Gibsons with Grovers. It makes no sense at all to replace the truss cover. The guitar sold for $29,375.00 at auction.
Edit, Mr Finges to the rescue.
Vind wel dat die lage E erg dicht langs de rand loopt. De topkam heeft de sleuf ook erg aan de rand en mag sowieso wel wat netter voor dat geld:
http://promusicstore.nl/wp-content/u...0129187869.jpg
En deze?
http://link.marktplaats.nl/m1041692820
De prijs zou te mooi zijn; advertentietekst heb ik maar niet gelezen :)
De tekst is vreselijk.... Waarom geen foto van de voorkant van de kop vd gitaar?
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af, waarom geen foto's waarop je de gitaar goed kunt zien..
Maar..... Is ie op basis vd plaatjes nep?
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
Ik zou het graag weten!
Hoort er geen gouden hardware op?
gezin de block inlays zou je vermoeden dat het een LP Custom moet zijn en dan heeft ie inderdaad wel weinig goud over (op zich wil het verguldsel nog wel eens wegslijten maar hier zie ik alleen maar een licht zweempje op de elementkappen.) Voor een 2002-er vind ik de 'Grovers' ook wel erg gecorrodeerd en dan zou je ook meer corrosiepitting op brug en staartstuk verwachten als ie bespeeld is geweest door een figuur met zo sterk vretend zweet. En wat doet dat Custom Shop stickertje op de achterkant van de headstock…. your guess is as good as mine. Al met al.. een 2002 'Custom Shop' Les Paul Custom voor 751 piek… too good to be true