Leuk ding man! ik heb er ook zo een! ook met allemaal originele Gibson onderdelen!
Printable View
Leuk ding man! ik heb er ook zo een! ook met allemaal originele Gibson onderdelen!
Die headstock is echt lachwekkend. Ook merkwaardig dat er een plastic topkam op zit. De knobs zijn mooi in een rechte lijn met het schroefje op de slagplaat :seriousf: Frappante inlay ook.
Haha:seriousf: de headstock, knobs. Alles ziet er zo slecht uit, zelfs het logo, volgens mij loopt ie erg scheef. Is er iets dat hem op een echte doet lijken?
Zo, deze is volgens mij niet van plan zijn waren met verlies te verkopen:
http://link.marktplaats.nl/205752680
Inderdaad, stel dat er een gek is die daarop reageert, kun je mooi geld verdienen (als verkoper)
Tis de laatste tijd toch erg moeilijk... Vroeger was het makkelijk. :)
Ik krijg veel dingen aangeboden en als ik dan de sites check om te kijken wat het is kom ik vaak lagere nieuwprijzen tegen dan de prijs die gevraagd wordt. erg grappig...
Ik wordt er niet meer boos om en windt me ook niet meer op. Ik vind het eigenlijk wel grappig....
Ja, worden de prijzen goedkoper, gaan de 2e hands verkopers klagen :D
Vorig jaar mijn LPjr in de verkoop, zie ik dat die dingen bij Thomann voor 750 de deur uitgaan. Ik heb iedereen die ging zeuren over de prijs naar Thomann verwezen, dat schoot lekker op.
Ik heb die junior nog steeds, geen idee waarom ik hem wilde verkopen. Dank u Thomann :D
Staat daar nou Gibbon op die headstock of ben ik dyslexisch?:sssh:
Ja, volgens mij staat dat er ook. Ik wou het net gaan zeggen.
Ik heb ook het serial number gecheckt, krijg je dit:
http://www.guitardaterproject.org/images/bluescreen.jpg
http://link.marktplaats.nl/203214523
Om een of andere reden GAS ik enorm op die gitaar... maar ik weet verder niet precies de kwaliteit ervan, net als de prijs, (op marktplaats staan geen andere, en hij wordt blijkbaar niet meer nieuw verkocht). Iemand wat info? Ik weet natuurlijk ook wel dat het geen topgitaar is, maar een echte afknapper vind ik bijvoorbeeld als een instrument de hele tijd ontstemd... :stop:
(dit is bijvoorbeeld al een stuk goedkoper: http://cgi.ebay.nl/Epiphone-Les-Paul...3286.m63.l1177)
Okee, dankje. Is hij dat ook waard? Dingen waar ik vooral waarde aan hecht:
- stemvastheid
- mag absoluut niet kopzwaar zijn
Verder vind ik een dunne hals wel fijn.
Op youtube ed hebben velen het trouwens over $99, hoe kan de waarde hier zoveel meer zijn dan?
Fender gitaar, boekje, tag, alles zit erbij, maar het is een faker. Dit geeft hij zelf ook al aan, maar tis godgeklaagd. Iemand met slechte bedoelingen koopt 'm voor een appel en een ei, en goed 'm vervolgens als 'Fender' weer op MP.
Waar is dat vijfde schroefgat in de neckplate voor? Een tiltfunctie die er niet op zit?
Hartstikke verboden volgens het burgerlijk wetboek 6 Artikel 194a sectie 2d.
Citaat:
er niet toe leidt dat op de markt de adverteerder wordt verward met concurrent, of merken, handelsnamen, andere onderscheidende kenmerken, goederen of diensten van adverteerder met die van concurrent;
Niet om het een of ander, maar dit topic is bedoeld om advertenties te melden met eventuele fakers. De epi die jij bedoelt is gewoon echt, en dit topic is niet de plaats om info te gaan vragen over de gitaar. Daarvoor kan je een topic openen, of de zoekfunctie gebruiken.
Moderator-ambities Niels? :D
is dit wel een gibson les paul studio?
aan de plaatjes herken ik er een gibson les paul standard slash?
ook vind ik het raar dat de gitaar op de plaatjes zilvere knoppen heeft en op de foto met de beschadiging de originele knoppen.
http://link.marktplaats.nl/203976901
Gauw halen, volgens mij weet de eigenaar van niets!
ja ik heb gemaild of ze m vast willen houden ;)
als het echt een slash versie is heb ik supper massel:D
maar heb nog niks terug gehad aangezien ik gemaild heb om 10 uur ofzo..
even afwachten dus.
EDIT:
mailtje gekregen, op de foto's de andere knoppen is omdat er 2 setjes knoppen bij zitten.
als het goed is word de gitaar voor me appart gehouden en zou ik eventueel met mijn vader volgende week kunnen gaan kijken :D
zou wel mooi zijn als het nog een standard is ook:D
vraag me alleen af wat die zwarte knop in het midde van de knoppen is|?
Ehm... Misschien vals alarm,maar ik vind de plaatsing van de knoppen en brug een beetje vreemd... :confused:
Knoppen zitten te ver aan de rand van de body en achter de brug is te veel ruimte...
Second opinion, anyone?
Edit:
Plaatsing van de tuners klopt ook niet met andere Gibsons (punt van de G hoort tussen de tuners te zitten) en ze zitten ook niet goed verdeeld (de G-tuner zit te dicht bij de B)
En er zit geen originele koffer bij...
goed gezien, ik zal een vragen of ze een foto kunnen sturen van de bedrading:D
kunnen we meteen zien of het een echte of een neppe is :D
Er horen toch ook ringetjes om de tuners?
Goed idee! Hoop voor jou dat het een echte is, maar ik vrees het ergste...
Wat heb ik een hekel aan die -gvd- Chinese namakers... Ze gaan ze nog eens TE goed namaken zodat we het verschil niet meer kunnen zien. :(
Ja, maar ook weer niet TE grote ringen (zie musoland)
ach, we zullen het wel zien :D
als het een echte is heb ik mazzel, zo niet, dan spaar ik toch gewoon door voor een faded of classic.
en dan nieuw uit de winkel, zodat ik weet dat ze echt zijn :D
en als ze geen foto's willen sturen, dan ga ik er ook niet heen denk ik.
maar over dat logo, die G zit op dezelfde plek als heel veel plaatjes op google hoor?
In ieder geval geen studio : er zit binding rond de body.
Het puntje op de i staat te laag geplaatst.
Haha, Fender:seriousf: http://link.marktplaats.nl/207989180.
Wat is er mis met deze tele?
nee ff serieus, ik wordt ik een beetje gek van al die Les Pauls en Stratocasters met decals. Ik zie dus niet of dit een echte is of een nepperd.
in dit geval zie ik het ook niet echt... Ik zou het raar vinden als iemand zijn custom tele zo gaat relicen, maar ik zie niet aan deze tele waarom hij nep is...
Hij kan hem gemod hebben enz... Je kunt het alleen weten als je de afmetingen of houtsoorten echt weet...
Daan B vindt het dus blijkbaar grappig, maar waarom dan?