...... Van Galama naar Kitty Hawk........ Het kan verkeren.
Verstuurd uut 't knoal
Printable View
...... Van Galama naar Kitty Hawk........ Het kan verkeren.
Verstuurd uut 't knoal
En allebei troep dus het ligt wel in het verlengde met mekaar🙈
Niet alle Dumbles zijn 'ingesmeerd'. Het verhaal gaat zelfs dat Howard/Alexander dit vanwege de broertje Roy is gaan doen. Ik geloof er eigenlijk allemaal geen ruk van. De sounds liggen veel te ver uit elkaar, mensen kletsen maar wat, soms zelfs zonder ooit op meer dan één exemplaar gespeeld te hebben en dan hebben en hadden er ook nog allerlei bedrijven belang bij.
Pepe... Deed Lex dat destijds niet op een Heritage serie Gibson? In de video wel...
Overigens heeft Lex volgens mijn 80% van de eerste plaat van Anouk ingespeeld... incl. solo Nobody's wife... (of lul ik nu 'oud-Hollands' uit mijn nek?)
Tjaaaa.... de Galama gitaren... qua Looks Mojo en jaren 80 in kwadraat. ;-)
Lex Bolderdijk heeft de gitaren op de cd together alone ingespeeld ja... In die tijd had Anouk een brakke live band trouwens. De beste bezetting is met Lenny en van Agt op gitaar, v Schie op bas en Eikenaar op drums. Rond 2005/2006.
Bolderdijk heeft eens muziek van onder andere Pink Floyd helemaal uitgezocht en uitgeschreven voor een band om vervolgens de boel in no time op te nemen . Die gast is van ongekende klasse
Lex the Walrus is voor mij onomstreden. Die speelt al 30 jaar partijtjes waar de meeste van ons nog wat van kunnen leren.
Is er een foto van deze man?
Klinkt als pop god💪