Tnx maar je doet mij meer plezier met een zak engelse drop haha. Een biertje en ik sta al op mn kop wwwwhahaha
Printable View
Dat wordt een hele grote zak 😉
Is er trouwens nog iets te doen aan dat drive kanaal? Of is die het niet waard. Vind hem nogal schel klinken. Misschien als die bias beter staat dat hij wat beter gaat klinken?
Ombouwen naar Marshall specs, heb je een Rivera.:)
Ik vind bet drive kanaal prima klinken na de mods!
Hier een filmpje dat ik ooit had gemaakt om de mods te demonstreren op de BDLX facebook group:
https://youtu.be/WyoT405JZPY
Lekker! The jazzmeister! Ja hij klinkt wel lekker fel. Ik wacht even hoe hij klinkt na die bias mod. Ik zit zelf wat meer in de bluesrock/rock/pop hoek. Maar ik snap ook dat ik er geen Marshall van kan maken.
Morgen komt de bias adapter binnen. Ook een zelfbouw pakket en hij is 'full idiot proof' staat in de beschrijving. Dat geeft de burger moed (of niet Frans?)
Het is altijd mooi als je onderdelen besteld hebt, maar het is nog mooier als anderen leuke spulletjes hebben besteld!
Ik ben tegenwoordig ook soort van burger, en het geeft mij moed. :chicken:
Het heeft twee kanten als jij wat besteld:
Aan de ene kant denk ik "omg wat staat ons nu weer te wachten", aan de andere kant merk ik dat het gitaarnet in beweging houd en haal ik hier mijn broodnodige galgehumor uit. ;)
Dat laatste is nodig omdat ik als eenmanszaak niet veel reply krijg van de muren. Ik mis wel het klieren toen ik nog met collega's werkte, mag graag de boel op stang jagen.