Mjah, da's niet meteen voorhanden...ik hou mijn EB liever van mijn board. Neemt wat veel ruimte in.
Printable View
Mjah, da's niet meteen voorhanden...ik hou mijn EB liever van mijn board. Neemt wat veel ruimte in.
http://i.imgur.com/7PcFh25.jpg
Zo weer ff gereorganiseerd. Ff snel fototje met mn mobiel...
Nice bordje! Net als alle andere die ik erover hoor ook zo tevreden over die Line 6 relay?
Ben ook benieuwd over je bevindingen wat betreft die boss ph-6,wat vind je van bijv de tracking en de sound?
Ja de Relay bevalt goed! Geen rare storingen of bijgeluiden.
De PH6 gebruik ik heel beperkt. Vooral voor whammy achtige dingetjes. Tracking is redelijk maar t blijft behelpen. Er zijn betere pedalen die polyfonisch wel overeind blijven. Maar daar heb ik hem dan ook niet voor.
Welke Relay is dit?
Als je geinteresseerd bent in zo'n upgraded EB volumepedaal dan zou ik eens bij Thru Tone kijken:
www.thru-tone.com
Heel mooi Tristan! Maar wel een flink stuk duurder dan de JHS modded EBVP en in principe hetzelfde idee. Je kan voor 180 dollar (inclusief shipping) al een nieuwe, modded EB VP JR halen bij JHS. Toch bedankt voor de tip! @Schizo, ik heb zelf een micro-pog waar ik super blij mee ben, maar het is toch wel vet om allerlei andere intervallen gedubbeld te kunnen spelen :)
Ik heb de micro pog ook gehad. Totaal ander speeltje. Tracking van de pog vond ik wel wat beter. Maar verder appels en peren
Die verhalen heb ik ook gelezen en toen ik mijn EB jr kocht dacht ik dat ik er ook een buffertje in zou moeten bouwen. Ik besloot echter om hem eerst eens zo te proberen en wat denk je? Aangesloten voor mijn pedalboard hoorde ik helemaal GEEN verschil! Buffertje ervoor geprobeerd, alweer geen verschil, behalve dat het de sweep verandert. Probeer hem dus eerst zo voordat je achterlijke bedragen voor simpele buffertjes neertelt.