Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 339 van 867 EersteEerste ... 239289329337338339340341349389439839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.381 t/m 3.390 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Haha nice, toch een stuk beter als de crap die het was:

Wellicht! Ik kan het alleen niet vergelijken, ik mis 'voor'.

Pics, or...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Wellus!

Aha, cool!

Compleet verschillend van sound of niet: toch best interessant om eens te weten vind ik.
    Veel toffe hedendaagse pedalen zijn gewoon klassiekers met een twist heb ik de indruk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Wellicht! Ik kan het alleen niet vergelijken, ik mis 'voor'.

Pics, or...
    Dit is Mr Dynamites pedalboard voor de opknapbeurt. Had ik toevallig een foto van geschoten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Kan me niks schelen. ... COMPLEET verschillend.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Maar technische precies het zelfde.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik geloof er niks van.

Senior Member

Standaard

tsjah je kunt met theoretische onderbouwing komen, ik kan simpel uit ervaring zeggen dat ze niet op elkaar lijken.

Ik wil best wel geloven trouwens dat er veel verschil kan zitten tussen verschillende rats.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scabiosa Bekijk bericht
    Aha, cool!

Compleet verschillend van sound of niet: toch best interessant om eens te weten vind ik.
    Veel toffe hedendaagse pedalen zijn gewoon klassiekers met een twist heb ik de indruk.
    Dat klopt inderdaad wel een beetje. Vaak zijn het ook 'building blocks' van verschillende pedalen die samen een nieuw pedaal vormen. Zo is bijvoorbeeld de Lovepedal E6 in feite een TS9 clippingsectie, met een treblebooster erachter die ook al bestond.

Overigens is de gebruikte opamp bij veel pedalen toch wel een aanzienlijke factor in de 'feel' van het pedaal. In mijn ervaring zijn jfet opamps vaak wat dynamischer, en opamps als de RC4558 en TL072 wat sneller over het randje. Door de opamp te veranderen kunnen sommige pedalen opeens een heel stuk beter of slechter gaan klinken. (dit gaat overigens vooral op voor TS-achtigen).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Heb je geen last van tonesuck met je gitaar rechtstreeks de EB in en de tuner via de tuner out? Ben benieuwd aangezien dit een veelgenoemde klacht is. Zit erover na te denken de JHS modded EB VP JR te halen vanwege die reden...
    Oei, nog nooit op gelet...ik dacht net dat de boss uit de de signaalketen halen een goeie zet was? Mijn fuzz klinkt er iets minder* scherp door, ook. Ik zal vanavond eens wat testen. Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn EB!
    Laatst gewijzigd door titzenpitzer; 13 maart 2013 om 16:47

Senior Member

Standaard

Ja ik dacht dat ook, totdat ik het 2de artikel op deze pagina las: http://www.jhspedals.com/tech-articles/

Daarnaast van veel mensen die precieze klacht gehoord.

Senior Member

Standaard

Wow...wist niet dat het zo extreem was! Bedankt voor het artikel, was heel leuk en informatief!
    Ik heb wel al gemerkt dat ik vaak mijn EQ van de versterker moet aanpassen, omdat ik vaak afwissel. Soms niets, soms de EB, soms mijn whammy Dt....vooral bij de laatste lijkt er veel hoog bij te komen, maar ie staat zogezegd in true bypass, dus misschien dat mijn gitaar zo klinkt? Binnen 2 uurtjes eens testen, spannend!

Senior Member

Standaard

Cool veel plezier met uitproberen! Wat het dus normaal gesproken op zou moeten lossen is het niet gebruiken van de tuner out, en de EB VP JR tussen 2 pedalen plaatsen met buffers, of iig na een pedaal met een buffer ;-)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten