@Henri H - zeker doen Michael Schenker!!!!
Robin.
Printable View
@Henri H - zeker doen Michael Schenker!!!!
Robin.
Voor de liefhebbers. Zaterdag 29 augustus wordt in het Brabantse Bergeijk, in de buitenlucht en bosrijke omgeving, Live Aid nagespeeld door diverse bandjes uit de regio. Vorig jaar is daar Woodstock nagespeeld, 45 jaar exact na het origineel weekend.
Clips daarvan op Youtube (woodstock in de kempen)
Programma Live Aid 2015
http://www.kattendans.nl/nieuws/ploegfestival-2015/
Klinkt leuk! Is voor mij ook niet heel ver. Maar heb helaas andere verplichtingen. :(
Vanavond naar Seasick Steve in de Effenaar in Eindhoven.
Ga met mijn zoon, is zijn eerste concert.
Na een relatieve dip is mijn lijstje weer aanzienlijk :)
23/9 Sufjan Stevens in Carré Amsterdam
25/9 Zuid-Nederlands Philharmonie in Muziekgebouw Eindhoven
08/10 Moddi in St Jakobskirken Oslo
20/10 Metric in Paradiso Amsterdam
18/11 Agent Fresco in dB's Utrecht
19/11 Patrick Watson + Thus Owls in Effenaar Eindhoven
dan zijn er nog een paar dingen waar ik nog wel heen wil, maar hiervoor heb ik de kaartjes al. En ja, ik ga dus 3 nachtjes naar Oslo, Noorwegen :)
16/10 Jimmy LaFave in Lantaren Venster Rotterdam
David Gilmour in the Royal Albert Hall komt nu wel erg dichtbij. De laatste avond zal ik in de zaal zitten. Heb al enkele reviews gelezen van vorige shows en hij schijnt in topvorm te zijn!
25-9 All Comes Down in Café de Speeltuin Breda. Geweldig gave rockband die een doorbraak verdienen. Zangeres met wereldstem!
17/10 The Ploctones in Het Dolhuis Dordrecht. Voor een tientje een avond Anton Goudsmit aanschouwen is altijd leuk.
30/10 Popa Chubby in Bibelot Dodrecht. De zoveelste keer dat ik naar 'm ga kijken en luisteren, verveelt nooit.
11/2 Wolf Alice in Paradiso. Relatief nieuw jong spul uit Londen, prima zangeres, de power zit m.i. met name in de drummer.
17-10: Snarky Puppy in Heerlen, schouwburg. Ben benieuwd en ik heb er zin in! Mijn zoon van bijna 14 gaat mee. Zijn eerste keer naar een band waar zijn vader niet in speelt:)
18-10 Hanzel und Gretyl - Cafe Little Devil Tilburg
16-12 Skatalites - Doornroosje Nijmegen
07-03 Muse - ZiggoDome Amsterdam
Mijn concert agenda voor aankomende tijd ziet er goed uit:
17 okt. Riverside @ Hedon Zwolle
24 okt. Into The Void met o.a. The Ocean (Collective), Mono (Japan), Sólstafir, Ufomammut @ Neushoorn Leeuwarden
5 nov. Foo Fighters @ Ziggo Dome
14 nov. Árstíđir @ Noordelijk Film Festival, Leeuwarden
15 nov. Shining & Caligula's Horse @ De Helling Utrecht
4 feb. Steven Wilson @ Oosterpoort Groningen
5 feb. De Staat @ Neushoorn Leeuwarden
9 mrt. Muse @ Ziggo Dome
Ik ben door dochter van14 gestrikt voor 21 pilots (013 tilburg)
Helemaal vergeten te vermelden:makeup: ;), afgelopen zaterdag ben ik naar Enchant geweest in de Boerderij.
Niet druk, zaal was maar halfvol o.i.d., maar dat mocht de pret niet drukken, heb me prima vermaakt:
https://www.facebook.com/henri.huisj...24624687693814
Was afgelopen weekend op desertfest in Antwerpen. Oa Ufomammut, Orange Goblin, Stoned Jesus, Causa Sui en The Machine waren echt hoogtepunten wmb. Volgend jaar weer!
10/10 Gary clark jr, ik ben benieuwd!
30 oktober naar Delain.
Checking out forumlid Timo :rockon:
30 november tower of power , oosterpoort Groningen
19-22 november ga ik naar Le Guess Who in Utrecht met o.a Deerhunter en Destroyer
12/3 naar Muse in Paleis 12 te Brussel :cheerup:
Yess, toch nog een ticket weten te bemachtigen voor Anthrax 24 okt. in Drachten.
Weet ik nog niet. Ik ga er alleen heen, dus weet niet of ik dan nog zin heb om in een kroeg rond te hangen daarna.
Vanavond Bring me the Horizon in de Tilburg! Emo-muziek etc, maar ik vind het geweldig :)
Sowieso geilen op de nieuwe P.A. en zaal van de 013.
As stated before:
16 december The Skatalites DoornRoosje Nijmegen
Recently added:
20 februari Scumbash III Van Nelle fabriek Rotterdam.
Had ik ook graag heen gewild. Helaasch krap bij kas (en een pokke eind weg voor mij). Had Carcass wel weer eens willen zien. En Voivod lijkt me ook wel eens leuk. Plus natuurlijk Napalm Death en Obituary (hoewel ik die afgelopen zomer al heb gezien. Blijft leuk)
Infloyd volgende week zaterdag in de Boerderij.. Ben benieuwd, ze spelen heel Amused to death
16 februari 21 pilots in 013
dochter is al helemaal door het dolle, moeders mag mee :p hebben we er gelijk maar een overnachting aan vastgeknoopt :)
Volgende maand naar Maria Mena in Paradiso , naar beide concerten die ze opeenvolgend geeft
Had me verheugd op Arno, volgende week in de Melkweg maar blijkt moet ik zelf spelen. Bummer.
het schijnt dat ik 6 maart in brussel ben bij Muse..
dochter is nog niet gestopt met gillen sinds ze uit school is en ik haar de reservering liet zien.
dat wordt een avondje staan in een druk koning boudewijn stadion voor mams ( en ach Muse vind ik dan toch zelf ook wel de moeite waard :p),
wat is t kind blij
wel een hotelletje geboekt een half uurtje VOOR brussel..want vier uur terugrijden naar t noorden zie ik niet zitten s nachts
Ik de 7e in A'dam naar Muse.
Misschien morgenavond ff naar oude klas/schoolkameraad Julian Sas in Doornroosje.
Maar waar ik het meest naar uitkijk is Scumbash III op 20 februari.
Als ik daags er op (21 feb) nog een klein beetje puf heb ook eindelijk maar es naar The Nameless van onze gevierde forumvriend Mario.
Lee Scratch Perry ligt ook nog in het verschiet op 10 april. Aangezien de oudjes en ook minder oudjes de laatste tijd onverwacht met bosjes omvallen moet ik deze nog ff meepikken.
gaat de goede kant op.
Cross Linx met o.a. Neil Finn
Jennylee (solo tour van bassist Warpaint)
Nonkeen (Nils Frahm in een band)
Brooklyn Youth Choir ft. Bryce Dessner* (gitarist van The National)
Sigur Rós**
Down The Rabbit Hole met o.a. The National en PJ Harvey
*Best spannend, want 1e Pinksterdag - dus een groter risico dat ik zelf zal moeten spelen.
**Nog veel spannender, want ik ga niet naar Lowlands. Liefst maak ik er een trip naar Bergen van, maar moet nog even kijken (moet ook nog een album financieren)