Mensenlief, is 16 dec echt de datum van mijn laatste post???
Nou, update-tje dan.
Een korte vakantie in Egypte, een verhuizing en opdracht die me 2 uur reistijd per dag kostte... dat heeft me samen nogal wat tijd gekost.
Neemt niet weg dat ik, door de verhuizing, nu wel een DIY-kamer heb. Wat meer ruimte voor mn spullen dus!
Qua multi-fx heb ik echter niet veel vooruitgang geboekt. Ik ben nu (weer) bezig met de voeding. Ik blijf daar elke keer maar weer over van gedachten veranderen...
En, ik ben met een tussendoor projectje bezig. Ik bouw een EchoBase (delay met modulatie optie) voor iemand. Daarvoor heb ik een eigen PCB gemaakt. Niet omdat er geen pcb voor beschikbaar is... nee, eigenwijs als ik ben wil ik het zelf doen... De EchoBase versie zoals ik m heb heeft een mod (van André van t newtone forum) voor een tempo-led. Extra IC-tje daarvoor dus. Dit is mijn meest complexe eigen pcb tot nu toe. Maar ik ben er wel over te spreken.
De behuizing gaat een behuizing van MicFarlow worden (foto's staan wel ergens in dit draadje) en ik gebruik 9mm pcb mounted pots.
Nu heb ik alleen de pcb (ongetest! en gisteravond afgerond) bij me, maar die wil ik toch met enige trots alvast presesenteren (clickable):
http://www.filefrog.net/images/tn_xkl75420.jpg
Geen jumpers! :D En tis krap, banen lopen soms tussen de pootjes van een IC door... maar het is te doen (hoop ik). Met enige aanpassing past ie ook nog wel in een BB behuizing en de pots hoeven natuurlijk niet pcb-mounted te zijn. Het gewone 3-gaatjes -> draad -> pot principe kan ook worden toegepast en het scheelt ruimte. Maar dat is niet wat ik nu voor ogen heb.