Jemig, tot september! Nou, lekker hobbyen dan!
(Ik ben gek genoeg juist net begonnen met werken. Blijkbaar hebben ze gasten die wat van boutjes en vonken weten hard nodig. :soinnocent:)
Printable View
Jemig, tot september! Nou, lekker hobbyen dan!
(Ik ben gek genoeg juist net begonnen met werken. Blijkbaar hebben ze gasten die wat van boutjes en vonken weten hard nodig. :soinnocent:)
het is een nieuwe....
Oh werk genoeg.... ik kan mijn werk voor 90% vanuit huis doen (ambtenaar bij een ministerie, Business Analist ben ik tegenwoordig) wordt wel helemaal suf van het video-vergaderen.... maar ja, het loon loopt wel lekker gewoon door én meer tijd om lekker tussendoor gitaar te spelen. Ik mag eigenlijk niet klagen!
Klussen aan versterkers is leuk om te doen, geeft een kick om zo’n amp te fixen en te laten klinken zoals jij wil met een paar andere weerstandjes en caps!
Maar eigenlijk zou ik véél meer de theorie in moeten duiken, wat ik nu doe is toch een soort paint-by-numbers (of hooguit een Bob Ross 😆).
Mijn volgende projectje wordt misschien wel het bouwen van een Tweed Champje vanaf scratch. Heb nog een leuke 4 ohm Jensen P10R liggen waar ik een mooi cabje voor zou kunnen bouwen.
Zeker man, dat scheelt zo ontzettend veel. Ik ben 9e jaars student omdat ik nooit echt goed heb geklikt op de universiteit. Ik verveel me snel en ik wil lekker mijn eigen doen doen. Onder de juiste omstandigheden ben ik een bom van energie en capabel-heid maar in de collegebanken komt dat dus echt niet uit de verf! Ik ben nu net een weekje aan het werk en wat een enorme mood-lift is dat zeg. Ben weliswaar moe, het is wennen, maar ik zit geweldig in mijn vel.
Ik hoop dat je het tot september weet uit te houden. :) Vooral lekker veel naar buiten! Ik kreeg laatst een filmpje met geweldige tips voor corona-tijden. klik joetjoep
Plenty werk hier, zelden zo druk gehad als de laatste week
Heel erg graag!