Vanavond naar Orgel Vreten in Bibelot Dordrecht!
Printable View
Vanavond naar Orgel Vreten in Bibelot Dordrecht!
Ik meer dan twee uur.
Smaken verschillen, dat blijkt :)
Ondertussen is Doornroosje lekker bezig de komende maanden zeg! Heb al kaartjes binnen voor Red Fang, Clutch en Monster Magnet. Misschien ook nog naar Radar Men from the Moon en/of Uncle Acid & The Dead Beats.
Vanavond naar de Sideburns, en ik kan er op de fiets naar toe!
Anna Calvi
Paradiso Amsterdam
Zondag de 23e
Half negen 's avonds
Elders wordt geroepen dat je toch alleen in bandjes zit voor de pussy.
Klopt helemaal.
Dat geldt ook voor Anna.
Maar lekkere muziek!
Vriendelijke groet, Gus
we hebben kaartjes voor de zondag van Bospop, vooral voor Southside Johnny & the Asbury Jukes, maar en passant pikken we ook nog Jimmie Vaughan en Vandenbergs' Moonkings mee. En misschien blijven we nog even hangen bij John Fogerty.
Owwww, Southside Johnny!
Als ik overal naar toe gaa wat ik fijn vind, hou ik geen orden meer over.
Zo ook The Pixies
20 juni 2014: Best Kept Secret, Hilvarenbeek, Holland
The Pixies zeggen: La la love you!
Dus waarom zou ik minder doen?
Gus
18 juni Aerosmith in Dortmund :cooler:
9 juni: Lee Fields & The Expressions @ Balzaal Gent
21 juli: Eels @ OLT Antwerpen
(en vermoedelijk nog ergens een dagje Dour- & Cactusfestival)
(ja, vooral naar Eels kijk ik keihard uit. Feeëriek kader, schijnbaar geniale nieuwe plaat die muzikaal 100% m'n straatje is)
Vandaag de eerste dag van Roadburn ... ik loop natuurlijk weer enorm achter met m'n huiswerk: ik heb alleen de bands van vandaag gecheckt. :soinnocent:
https://lh6.googleusercontent.com/-V...UNSET%255D.jpg
Nog ff een dagje vooruit werken dus ;)
morgenavond naar Bombitta's XL in de Boerderij te Zoetermeer. De Bombitta's dus, met Jan van der Meij op gitaar, en de muzikanten van Gruppo Sprotivo. Gruppo-baas Hans Vandenburg doet een paar nummers mee, the Meteors zijn blijkbaar weer bij elkaar en doen een paar nummers, en zo zijn er nog meer gastmuzikanten. Avondje Nederpop, met nummers van Powerplay, Herman Brood, Gruppo Sportivo, Diesel, Urban Heroes en verder zullen we het wel zien. Heb er zin in!
Tommy Emmanuel! 19 november in Eindhoven
Pobparade Breda 2014: http://www.pobsite.nl/. Schijnen wij zondag rond vier uur in de Avenue ook ons steentje aan bij te dragen, dus wie wil komen kijken is uiteraard welkom.:)
26 april naar Clouseau in Brussel. Ben best wel benieuwd eigenlijk.
8 mei Steve Vai in Melkweg. Geen idee met welke band hij speelt, websites zijn summier.
Met Pinksteren weer 3 dagen naar Pinkpop met als toetje John Mayer nog eens op 20 juni in de Ziggo Dome.
@Harrie, volgens mij heeft Steve Vai o.a. Dave Weiner en Jeremy Colson bij zich nu.
3 mei naar festival in groningen.
Tedeschi trucks band!!
Als bonus pik ik Mark ford ook nog mee:cheerup:
Donderdag Pestilence in drachten.
En zit nog steeds te twijfelen voor Toxik/Metal Church. Is alleen zon eind weg om alleen heen te gaan.
Jup, dat is maar een klein eindje voor mij en Megadeth voor dat geld wil ik niet missen :D
Inderdaad,heb ook een ticket voor €6,66
Cool, ik had geen early bird meer. Maar dan was het nog niet duur. En dan ook nog eens Flotsam en Vader. En Gorguts en Havok zijn ook nog wel tof.
Zie ik je daar wel :p
Moeilijke haren kweken: hoogstwaarschijnlijk naar Echo and the Bunnymen, om Tivoli Oudegracht uit te drinken
Als alles meezit op 31 juli naar Bryan Adams :crazyhappy:
Morgen naar Randy Hansen!
Kaartjes voor Tommy Emmanuel! Wel pas ergens volgend jaar..
Dat is niet waar, het is in november... al...
Van de week een toegangskaart binnen gekregen voor het concert van Chris Thile + Brad Mehldau in het Muziekgebouw aan 't IJ op 2 november. Ben erg erg blij...
26 mei naar The Eagles in Sportpaleis in Antwerpen. Eerst lekker happen - hopelijk is het terrasweer - en dan naar Hotel California....
Volgende week even aan het rock'n roll infuus
http://www.marcocomettophoto.com/res..._948x632_0.jpg
8 mei Steve Vai in de Melkweg.
24/06 Satriani! http://www.openluchttheater.be/
Gisteren Robert Cray gezien, heerlijke show. Simpele set up, maar erg goed gitaargeluid. Matchless stacks en volgens mij een vibrolux. volgende week delta saints.
20 juni voor de 2e keer binnen een jaar naar John Mayer! Hopen dat het net zo goed wordt als in Oktober.
Voor mij is radio moscow net even belangrijker. Verleden jaar traden ze op inde vera. ik stap in de trein om 19:00 in Amsterdam, kom om 21:00 aan in Assen, trein gaat niet verder ivm zelfdoding voor een trein daar ergens. Na heel veel moeite komen we om 22:15 aan in Groningen, lopen de Vera binnen en ze spele al. Wij denken, ach net begonnen precies op tijd. Na 15 minuten "thank all for being here, this is our last song of the night". Godverdomme, uiteindelijk 7 uur lang gereisd voor 30 minuten muziek en twee biertjes.
Dan moet het zaterdag makkelijker gaan, toch? Ik ben voor de delta saints ook een keer naar Waterpop gegaan in Wateringen, ook wel een hele onderneming geworden uiteindelijk. Gelukkig wel de hele show kunnen zien, is voor mij de beste live band van de laatste jaren. Veel plezier bij Radio Moscow, die pak ik in de toekomst wel een keertje mee.