Thomann veeeel beter dan musicstore.de!
Heb veel gekocht in Duitsland en laten versturen, we hebben de hele PA met de band daarvandaan laten komen en daarna nog es de Flightcases en dat was echt perfect geregeld bij Thomann!
Heb echter veel mindere ervaringen met www.musicstore.de, deze was wel goedkoop, maar een GEKLOOI om alles goed in huis te krijgen! Heb daar een ENGL 670SE met Z12 floorboard en 4x12" cabinet gekocht, inclusief kabels. Zo moeilijk moet dat voor een gigantische gitaarwinkel toch niet zijn om te versturen. Ik kreeg alles in etappes op het verkeerde adres geleverd, de verkeerde vesterker (!) (EL34 ipv 6L6 buizen), een midikabel van 1,2 meter (waardoor mijn floorboard letterlijk aan mijn versterker bungelde), een SIGNAALKABEL in plaats van SPEAKERkabel, en het heeft in totaal - na versturen - meer dan 3 maanden geduurd voor ik alles goed in huis had, en ik heb er denk ik wel 45 keer over moeten bellen (zelfs de spaanstalige telefoniste die ik per ongeluk aan de lijn had ken me al bij naam). Ze waren mijn versterker op een gegeven moment zelfs gewoon kwijt!
Bij Thomann geen problemen - alles snel en goed geleverd.