Morgen veranderd de locale muziekwinkel van eigenaar.;)
Cees
Printable View
als geld toch geen rol speelt, waarom laat je je ouders dan geen rondje gratis gitaren voor iedereen op gitaarnet doen? (dan verwachten we dus wel gibson's en fender's) :D
De Gretsch Brian Setzer Tribute is toch echt de metalgitaar bij uitstek. Hij kost wel ietsjes meer, maar is iedere van zijn 2299900 centen dubbel en dwars waard. Als je met die gitaar volgend jaar nog niet in de Heineken Music Hall staat gaat niets meer helpen.
Je kan er het beste een Behringer, line 6 of een Roland cube bij zoeken, die kunnen namelijk het geluid van je favoriete band nadoen.
dat bedrag is niets.
buiten dat, je verwacht toch niet dat je over een jaartje al een beetje kan spelen, voordat je wat kan op een gitaar ben je jaren verder, en voordat je goed genoeg bent om te toeren, nog veel meer jaren.
deze gitaar moet je hebben: http://cgi.ebay.com/GIBSON-LES-PAUL-...d=p3286.c0.m14 gratis shipping.
wat een geweldig hilarisch topic is dit!!! briljant gewoon, echt:soul:
ik lig hier dubbel:rockon:
als het die gast op die foto is is hij volgens mij nog niet eens 9 misschien dan een shortscale gitaartje??
als je een les paul om een neck van iemand van 9 hand valtie gewoon om.
btw waar woon je ik wil wel eens een stukie te touren met die bak:P
Ik snap dus echt niet dat aan deze onzin zoveel post wordt besteed.
Mvgr. Dirk Jan :metal:
Weet je wat, laten we wachten met hem allemaal te beoordelen. Wacht tot hij foto's van zijn nieuwe gitaren gepost heeft. Daarna mogen jullie je helemaal laten gaan:seriousf: :blast:
Misschien is hij wel het zoontje van Jos Verstappen!.....
Zou de dure auto op de foto veklaren en het geld dat hij te besteden heeft aan gitaren!
Toch betwijfel ik dit, maar je weet maar nooit! :seriousf:
En weer een nieuw lid verjaagd...
Verjaagd, neut, ik denk het niet, of AcOuStIc GuItAr FREAK en Sjors moesten één en dezelfde persoon zijn.
@Topicstarter: Waarom heb je een hyves als we er niet naar mogen kijken? :???:
als je het zo bekijkt, worden mensen die is een keer een mooie eerste gitaar mogen kopen gelijk afgekapt.
Nee hoor, maar hij brengt het gewoon zo patserig / opschepperig...
Dan kun je dit soort reacties verwachten.
Kijk, als hij nou had gezegd van: 'ik heb jaren (of maanden) gespaard, en nu kan ik eindelijk mijn drooomgitaar kopen', ok, prima, hard voor gewerkt = verdiend.
Maar meneer moet die goedkope troep niet (klinkt meteen verwend) en paps en mams betalen toch wel (idem aan de vorige)
Het is zo moeilijk om kritisch te zijn in dit soort topics zonder over te komen als een jaloerse zuurpruim...
Als het verhaal van de TS waar is, dan zie ik vooral, tsja... vreemde ouders voor me. Iedere ouder gunt zijn kind alles, maar alles maar geven draagt niet bij aan het leren kennen van de waarde van bepaalde zaken...
Vooral zijn reactie " wat is er zo raar aan mijn verhaal dan....???????" vind ik zorgwekkend. Ik krijg dan altijd een plaatsvervangend schaamte gevoel en ook enigszins medelijden met zo'n kind.
Afijn, hij krijgt een Fender én een Gibson, het spelen blijkt toch tegen te vallen en die dingen liggen na 2 weken stof te happen, naast zijn Xbox360, skateboard, surfplank en afstandsbestuurbare auto...
Échte passie voor iets ontwikkel je, naar mijn idee, pas voor iets, als blijkt dat je er door moeite voor te doen, beter in/van wordt.
Ik word eigenlijk een beetje pissig om iemand die zo neerbuigend doet naar alles wat niet het beste is, zonder te weten wat het is.
Ik heb 'goedkoop spul' en er hard voor gewerkt. Het is niet bepaald aardig om dan neerbuigend te doen naar mijn spullen, terwijl hij toch echt niet behoorlijk weet waar hij het over heeft.
Jongetje heeft een beetje eenzijdig beeld van de wereld. Jammer dat dat beeld ook nogal verkeerd is.
De reacties op zijn vraag zal zijn wereldbeeld vast niet verbeterd hebben!
Laat em toch, Springsteen vette metal, mijn week kan al vast niet meer stuk...
nou kom je nog met je fotos en review of hoe zitie ben erg benieuwd
Het jochie is twaalf jaar en leeft nog in een wereld waarin hij beschermd word. Naast dit alles krijgt hij via tv, internet enzovoort het beeld door dat als je stoer of cool wilt zijn je de duurste spullen moet hebben want duur = kwaliteit. Daarbij is alles wat hij heeft zo velen male beter dan wat wij hebben het is tenslotte van hem en zijn ouders hebben hem wrsch verteld niets dan het beste voor jou junior.
Straks als hij van de titte van zijn moeder af is gaat hij naar een privaat school. Daar zal hij de meest gedegen opleiding zal krijgen dat er voor veel geld te koop is en zal zij verwaandheid evenredig groeien.
Ondertussen moet hij op kamers en zal wegens desinteresse de gitaar op marktplaats verdwijnen.
te koop:
Een electrischen guitar made by gibson.
Ongeveaur 10 jaar oud maar nog in beheaurlijke conditie
Omdat hij van mij is geweest en ik enkel het beste van het beste prefereeaur weet ik dat hij heel veel geld waard is en zou graag €15.000,00 veaur willen hebben.
prijs is vast heaur pot vol blomme.
Eauw jaah het is enen lester-paulus maar dan een signateaure van slash.
uitproberen niet meaugelijk.
Jan-peter.
Als ik dit topic zo doorlees lijken jullie allemaal heeeeel jaloers:seriousf:.
Ben ik ook hoor, maar by the way zo'n dure als beginners gitaar?:???:
Dan word het er nooit meer leuker op door je later te kunnen verheugen op nieuwe gear waar je al als klein jochie van droomde.
denken jullie datie nooit weer komt met een review datie de gitaar gekocht heb??
nieuw idee voor fender cs, gitaar met goud.
Daar is die denk ik te ijdel voor, hij zal het er waarschijnlijk nog even komen inwrijven dat hij een LP heeft waar 99.999% van het forum (Dirk_de_waard en Orpheo uitgezonderd) maar van kan dromen!
ben ik blij dat ik alleen maar een telecaster moet hebben :D
@paultje: Klik ;)
Hmm, ik ben ook beginner, ben begonnen met de starterpack van m'n zus 1ste maand, toen had ik genoeg geld bij elkaar voor m'n eigen gitaartje, ben er echt hardstikke blij mee, en heb er 130 euro voor betaald, en een amp heb ik 3 week later van m'n pa gekregen van de kringloop af, gewoon goed versterkertje al zeg ik het zelf, ben er gewoon hardstikke blij mee, ik denk dat dit manneke niet in ziet dat je ook blij kan zijn met minder dure/goeie dingen? :)
ja nou, mare is die kerol zinds gister alweer online geweest?
of die sjors gister nadat we hem niet geloofden wel weer online is geweest of dat we deze ook nooit meer zien net als guitar freak:P
gisteren 19.15h
neen dus
30 seconden Google en de achtergrond op de foto leverde mij voldoende informatie op om zo goed als zeker te weten dat het manneke 13 jaar oud is en bij mijn tandarts in de buurt woont. Gegoede middenstand, maar geen (dikke) miljonairs.
Ik zeg dat het vooral dikke duim is. Als hij vanavond foto's post van zijn nieuwe gitaren (die hij zelf in zijn handen heeft, een plaatje van het net is zo gekopieerd) dan ben ik de eerste die zijn excuses maakt.
1. als z'n vader zegt dat geld effe geen probleem is, waar moeien wij ons dan eigenlijk mee? sommige mensen hebben nu eenmaal veel geld.
2. jongen, als je metal wilt spelen MOET je gewoon een Jim Root signature telecaster kopen! die heeft de looks en de sound. :blast:
http://www.theguitarfiles.com/guitarfile738.html
ook verkrijgbaar in wit met zwarte slagplaat.
oh ja, James Root speelt bij Slipknot voor zij die het niet wisten.
ik lig echt dubbel als die kerel echt met een fender of gibson aan komt zetten
1. Dan moet je niet op een openbaar forum komen showen,patsen of what ever.
Er zijn hier mensen die daar niet tegen kunnen en daarop zo reageren. Heeft niks met jaloers te maken enkel met een hekel aan een gouden paplepel.
Zie zo ook het real slut programma echte gooise snollies.
2.Een telecaster zal pertinent neverthenooitnimmerniet een metal uitstraling krijgen al speelt satan er zelf op. Een mooie gitaar, dat dan weer wel.
Ik wist het niet maar even goed bedankt voor de info. Ik heb wel eens wat van ze gehoord en vond het wel een apart gitaar geluid.
:D