Sorry, helemaal over je bericht heen gelezen. Ja, er kan heel veel slimmer aan de site haha. Daarom ben ik er ook elke dag mee bezig maar het is erg lastig om dingen opgelost te krijgen. Vooral grote verandering die eigenlijk gewoon zo geprogrammeerd zijn door de makers.
Ik zou heel graag een developer inhuren om 30 dingen aan te pakken maar dat gaat gewoon ontzettend duur worden.
Dus voorlopig alles zelf met ChatGPT en de beperkte support van de makers.
Die doen wel kleine aanpassingen voor je maar voor grotere moet je ook gewoon weer betalen (wat logisch is).
Het verdienmodel...tsja. Ik heb diverse plannen. Maar dat daar heb je niets aan zonder een site met veel bezoekers. Dus ik richt me nu eerst maar volledig op de site goed werkend te krijgen en vooral de bedrijven zo ver te krijgen om meer gegevens (zoveel mogelijk natuurlijk) op hun paginas te laten invullen. Als de site eenmaal goed draait en er veel gebruik van gemaakt gaat worden dan ga ik me wel bezig houden hoe er geld aan te verdienen.
Uiteindelijk zullen de vermeldingen betaalde extra opties krijgen maar nu wil ik vooral content op mijn site hebben dus ook dat is volledig gratis op het moment.
Edit: Ik probeer te begrijpen wat je precies doet hier:
"Voor mij is de meest onhandige dat je na een zoekopdracht eerst op de map moet klikken voordat je query helemaal (op categorie niveau) wordt uitgevoerd."
Kun je het iets duidelijker omschrijven als je wilt?
Thanks!