Gebroken akkoorden ken ik, maar wat zijn nou weer halve licks?
Printable View
:makeup: :cheerup:
hey bass,
sorry maar ik vind de zang echt niet goed, mag ik dat zo bot zeggen.
Anderzijds: interessante stemkleur wel en als het een toffe madam is die zin heeft om eraan te werken, go for it.
mag ik ook nog zeggen dat ik klassieke zangopleiding voor een rockgroepje geen argument vind?
het is voor mij lang geleden dat ik haar heb horen zingen en heb er vertrouwen in dat het veel beter wordt.
en ja je mag alles zeggen, bot en wel, doe ik ook :D
Die zangeres heeft een beest van een stem, moet dan haast wel een monitor probleem zijn, als ze er net onder blijft zingen (wat ze zoals gezegd al doet)
Gitaarpartij... Tja....
Blijft een Les Paul.....;)
hi
Alle gebreken van een eerste oefenronde worden hier genadeloos vastgelegd.
Iets dat ik belangrijker vind hoor ik ook. De band als geheel is ineens 10 jaar jonger. En heeft er weer zin in.
Zet de volgende keer gewoon twee microfoons neer, dan hoef je je over de overige 11 geen zorgen meer te maken en heb je gelijk in beeld hoe het team klinkt.
Bovendien heb je, als het goed is, de Guckenheimer Sauerkraut Band in je bezit met Stars and Stripes for ever. Track 8 van de 1e kant. Laat haar daar maar naar luisteren, dan weet ze gelijk wat de bedoeling is.
Heb je m niet? Dan zend ik m effe.
Bovendien ook een unicum voor NL: Een powertrio met zijn vieren. Fijn, iedere dag leer ik wat.
Lekker doorgaan en niet alleen werken aan de minpunten. Dan is de lol er snel af. Kicken is minstens zo belangrijk.
Vriendelijek groet, Gus
Om over die dubbele track ook wat te zeggen: je kunt ook twee mics pakken en die lichtjes uitpannen. De ene mic vlak voor de speaker en de andere een meter er vanaf (en ander type). Die kerel die mijn materiaal opnam kwam daarmee en dat pakt wel tof uit.
precies gus, de lol, het kicken :cheerup: stuur maar op die sauerkraut :seriousf:
eboue, er staan al 2 mics en die (dikke) meter er vanaf staat een overhead voor drums, dus dat effect is er al :D
Dan wordt het toch anders hoor. :)