Doe ik ook mee...
http://i300.photobucket.com/albums/n...e/100_5986.jpg
Tamelijk basic boardje maar ruim voldoende. Delay en chorus aangesloten met de 4cm via de Boss volumepedaal, rest zit ervoor. Artec wah is helemaal niet slecht, en die Tehringer is eigenlijk best goed zolang je er niet met je olifantenpoten op gaat staan. Die brede footswitch is van een Fame CS60C versterker, en zorgt ervoor dat de olifantenpoten niet op de Tehringer kunnen komen. EHX pedaaltjes zijn zeker voor het geld erg goed, weinig/geen ruis, mooie volle warme klank, true bypass. De #1 Echo heeft iets volumeverschil bij aan/uit, kan je binnenin niet instellen jammer genoeg - alles gemaakt met moderne smd techniek, zeer compact.
Geheel past allemaal keurig in een Rockbag incl. kabels (heb ik een soort bundel van gemaakt mbv tie-wraps, kan t niet meer zo makkelijk in de knoop raken. Hetgeen een natuurlijke eigenschap lijkt te zijn van kabels - willen altijd wel IN de knoop, maar nooit UIT de knoop).
Heb alle aansluitingen zowel op kabel als op versterker keurig op kleur gelabeled met plakkertjes, dus nooit een vergissing (vind ik zo waardeloos bij het opstellen dan kabels verkeerd inpluggen, werkt t niet, uitzoeken wat er fout is enz... niet nodig dus.)
Pedaaltjes zitten vast dmv klitteband plakkertjes die blijven haken op het vilt wat ik over een plankje heb gespannen.
Voeding is zo'n klein 300 mA stekker adaptertje van Thomann met een daisychain. Lekker klein en licht, geen brom.
Enige wens: dat de delaypedaal & chorus pedalen bv twee presets konden opslaan. Soms vergeet je te draaien en dan klopt t niet helemaal.