en..
hij wilt liever bespeelt en gezien worden op de bühne.
:seriousf:
Printable View
en..
hij wilt liever bespeelt en gezien worden op de bühne.
wat taal betreft is er hier ook iemand die het heel bondt ;) maakt :D
dat doet denken aan tweede generatie anaal overdwars ingebracht :dontgeti:Citaat:
gerevisiteerd!
Ik wil jullie deze even voorleggen.
http://www.speurders.nl/overzicht/ni...103001619.html
Iemand die een goedkope Gibson lespaul wilt, en in de buurt woont heeft misschien geluk. Ik heb contact met hem opgenomen, en voor 500 euro is het akkoord.
Waarom koop je hem dan niet? Ik woon in Meppel, niet in Noord-holland. Verkoper wil de advertentie niet verwijderen, heeft geen telefoonnummer dus ik ben toch al te laat. Daarnaast heb ik geen auto momenteel.
Wat ik jullie echter mee wil geven is onderstaande link. De reden waarom ik ook een beetje huiverig ben. De mailtjes die ik terugkrijg zijn nu ook niet direct "netjes en van niveau" te noemen.
http://mpgedupeerden.nl/viewtopic.php?f=19&t=948
Bij ophalen heb je dit probleem natuurlijk niet. Let wel goed op of je geen namaak koopt.
de trusrodcover is chinees, nu zegt dat op zich weinig maar op een nieuwe gitaar verwacht ik dat niet, en voor eur 500 zeg ik dat de rest van de gitaar ook made in china is
Aan de koffer en de headstock te zien, lijkt dit mij een fake
Ik zit een beetje te twijfelen over deze gitaar:
http://link.marktplaats.nl/523508821
Ik kan deze voor een mooie prijs overnemen, maar het verhaal er achter vind ik een beetje apart. Hij zou voor een vriend bij een pandjeshuis zijn gekocht, maar omdat zijn vriend hem niet kom betalen zet hij hem nu te koop. Er was al eerder een andere geïnteresseerde langsgekomen, die had de nek er af gehaald (foto 2). Ik vroeg me even af of iemand iets raars aan de gitaar zelf ziet.
De gitaar zal weinig mis mee zijn, ik weet wel dat er aal een paar maanden mee geadverteerd word. In eeste instantie wist de verkoper niet eens WAT hij te koop had. Er stond in de adv. niet meer dan " Fender, meer info is welkom" Wat dus wel zeer twijfelachtig was.
Moet ik bang zijn dat hij een keer gejat is? Hoeft niet door de verkoper te zijn gebeurd, maar die pandjeshuizen hebben niet de beste reputatie. Ik zit een beetje te twijfelen of ik hem moet ophalen als het serienummer in google niets oplevert.
Bedoel je daarmee dat ik er vanuit kan gaan dat hij origineel is? Ik denk namelijk niet dat ik het verschil er goed zou merken als de body vervangen was tot ik hem thuis goed had geprobeerd.
Advertentie verwijderd... TimS... toch gekocht?
Ik heb hem gisteren inderdaad opgehaald. Gitaar uit elkaar gehaald en alles lijkt origineel te zijn. Hij moet wel even afgesteld worden, bends gaan niet zo best nu.
dude... sweeeet!! Gefeliciteerd! Ik zie de HNGD wel verschijnen! je weet het.... Pics or........
Wat is hier twijfelachtig aan? De typfout telecaster?
die verkoper komt vaak langs, volgens mij niks mis mee...
Uiterst betrouwbare verkoper
Nieuwe gitaar = nieuw topic... inkluis de reden van aanschaf.. bouwjaar en specs.. Wees niet bang dat het gaat vervelen.. Fok it!
Je mag uiteraard ook hier pics posten... als er maar pics komen.. Sunburst strats (zeker de reissue's) staan in mijn cool book...
Héééééééle dikke +1 :)
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...by-gibson.html
€450- voor een echte special. Ik twijfel of die verkoper ze wel allemaal op een rijtje heeft.:???:
Die gibson knoppen maakt het het zeker waard:ok:
Volgens mij kan je die gitaar voor 90 euro online bestellen:soinnocent:
]
Ik wil niemand beledigen maar sommige mensen zijn control freaks ofzo, en als er dan 1 klein dingetje niet klopt dan is het gelijk twijfelen of weglopen. Het is mij vaak genoeg gebeurd dat bij het verkopen van gitaren mensen vragen om de orginele aankoop bon (van een gitaar uit de jaren 90 bijv.), of ik de originele knoppen nog heb (die je voor 10 euro koopt op internet), en dan vervolgens zeggen dat ze geen interesse meer hebben. Als er mensen zijn die iets verdacht vinden omdat je geen winkelbon van 20 jaar geleden hebt, zijn er vast ook mensen die iets verdacht vinden als er een typfout in de advertentie staat.
Kortom: ik haat gitaren verkopen :soinnocent:
Over grappige advertenties gesproken:
http://muziek.marktplaats.nl/kabels-...fta_ind=1&fs=1
"2x 7-aderige XLR multikabel van 8 meter
In totaal dus 14 TRS/XLR kanalen in 2 kabels van ~8 meter lang. Zonder pluggen en in goede staat."
Over één klein dingetje dat niet klopt gesproken: XLR-kabel zonder pluggen...? Gebalanceerd waarschijnlijk! ;)
Maar verder heb je wel een punt, Oranjeaap!
Harold, allereerst een excuus. Ik was in de (naar nu blijkt) foute veronderstelling dat die advertentie van Oranjeaap was. Even niet goed gekeken en een missertje gemaakt. Vandaar de link in een reactie op een post van hem... :makeup:
Maar mijn verwijzing naar de advertentie was op zich louter humoristisch bedoelt als reactie op zijn wel terechte opmerking "één klein foutje in een advertentie en mensen gaan al twijfelen".
Ik heb nog ongeveer 40 meter 3, 6 en 12 "paren" NOB-kabel mét pluggen liggen in verschillende lengtes en gebalanceerd, zoals men dat in de volksmond en de audio-wereld noemt. Dus nee, ik heb geen interesse. ;)
Ok mensen, wie maakt Harold los...! :soinnocent:
Verder blijft het wel stil rond Gearjunkie, want ik kan nog steeds niets twijfelachtigs aan de gitaar ontdekken.... :dontgeti:
Ik heb het wellicht fout, maar ik heb mijn twijfels bij het zien van de bindingen aan de hals bij DEZE
... en vreemd dat de headstock er niet op staat bij de foto's.