Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 994 van 1797 EersteEerste ... 4948949449849929939949959961004104410941494 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.931 t/m 9.940 van 17961
    Senior Member

Standaard

De gitaar zal weinig mis mee zijn, ik weet wel dat er aal een paar maanden mee geadverteerd word. In eeste instantie wist de verkoper niet eens WAT hij te koop had. Er stond in de adv. niet meer dan " Fender, meer info is welkom" Wat dus wel zeer twijfelachtig was.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ik zit een beetje te twijfelen over deze gitaar:

http://link.marktplaats.nl/523508821

Ik kan deze voor een mooie prijs overnemen, maar het verhaal er achter vind ik een beetje apart. Hij zou voor een vriend bij een pandjeshuis zijn gekocht, maar omdat zijn vriend hem niet kom betalen zet hij hem nu te koop. Er was al eerder een andere geïnteresseerde langsgekomen, die had de nek er af gehaald (foto 2). Ik vroeg me even af of iemand iets raars aan de gitaar zelf ziet.
    Mooi ding , ik zie niets wat verdacht is.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Ik wil jullie deze even voorleggen.

http://www.speurders.nl/overzicht/ni...103001619.html

Iemand die een goedkope Gibson lespaul wilt, en in de buurt woont heeft misschien geluk. Ik heb contact met hem opgenomen, en voor 500 euro is het akkoord.

Waarom koop je hem dan niet? Ik woon in Meppel, niet in Noord-holland. Verkoper wil de advertentie niet verwijderen, heeft geen telefoonnummer dus ik ben toch al te laat. Daarnaast heb ik geen auto momenteel.

Wat ik jullie echter mee wil geven is onderstaande link. De reden waarom ik ook een beetje huiverig ben. De mailtjes die ik terugkrijg zijn nu ook niet direct "netjes en van niveau" te noemen.

http://mpgedupeerden.nl/viewtopic.php?f=19&t=948

Bij ophalen heb je dit probleem natuurlijk niet. Let wel goed op of je geen namaak koopt.
    Volgens adverteerder is deze nieuw.

Guitar InfoYour guitar was made at the* Nashville Plant, TN, USA January 17th, 2000 Production Number: 138*

Dus?

Dat ding stinkt in meerdere opzichten.

Senior Member

Standaard

Moet ik bang zijn dat hij een keer gejat is? Hoeft niet door de verkoper te zijn gebeurd, maar die pandjeshuizen hebben niet de beste reputatie. Ik zit een beetje te twijfelen of ik hem moet ophalen als het serienummer in google niets oplevert.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Mooi ding , ik zie niets wat verdacht is.
    Bedoel je daarmee dat ik er vanuit kan gaan dat hij origineel is? Ik denk namelijk niet dat ik het verschil er goed zou merken als de body vervangen was tot ik hem thuis goed had geprobeerd.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Aan de koffer en de headstock te zien, lijkt dit mij een fake
    Aan de koffer en de headstock te zien, is dit een fake

Senior Member

Standaard

Moet ik bang zijn dat hij een keer gejat is? Hoeft niet door de verkoper te zijn gebeurd, maar die pandjeshuizen hebben niet de beste reputatie. Ik zit een beetje te twijfelen of ik hem moet ophalen als het serienummer in google niets oplevert.

Bedoel je daarmee dat ik er vanuit kan gaan dat hij origineel is? Ik denk namelijk niet dat ik het verschil er goed zou merken als de body vervangen was tot ik hem thuis goed had geprobeerd.
    Heeft de verkoper je het serienummer gemaild dan? Ik zie het bij de adv. nergens staan.

Zoals ik al zei, met de gitaar zal niets mis zijn, alleen het verhaal wat er achter zit en het feit dat de gitaar al zo lang te koop staat maakt het "verdacht".

Senior Member

Standaard

Als hij gestolen zou zijn zou je vast iets kunnen vinden als je het serie nummer googled. De gitaar lijkt mij echt.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Advertentie verwijderd... TimS... toch gekocht?
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Senior Member

Standaard

Ik heb hem gisteren inderdaad opgehaald. Gitaar uit elkaar gehaald en alles lijkt origineel te zijn. Hij moet wel even afgesteld worden, bends gaan niet zo best nu.

Senior Member

Standaard

dude... sweeeet!! Gefeliciteerd! Ik zie de HNGD wel verschijnen! je weet het.... Pics or........
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten