Ja en nee... Er staat nu nergens meer Gibson en wat ook vreemd is dat alle biedingen zijn verdwenen. Die gingen toch tot iets van 800 euro....
Vreemd.... :dontgeti:
Gr. C.
Printable View
hallo,
ik ben net bij een fender ash deluxe wezen kijken. serie nummer dz5156351 maar nou twijfel ik erg. op de element stond namelijk scn. en op de stemmechanisme staan normaal dan toch ook fender hier dus niet. en zo ook op de kanonderdeel onderaan waar je snaren inzitten zeg maar:dontgeti: daar staat normaal dan toch ook fender. of hoeft dit niet.
hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
gr sonja
bericht verplaatst.
Volgens de Fender site zitten er wel SCN pickups op hoor: Samarium Cobalt Noiseless. en volgens de Guitar dater:
Guitar Info
This guitar is from the American Deluxe Series
made at the Corona Plant (Fender), USA
in the Year(s): 2005
Ik heb overigens geen verstand van Fenders (...of van gitaren überhaupt), maar zo snel lijkt het allemaal wel in orde.
Ps http://www.41afdva.net/3/Geschied02_Kanon.jpg op een gitaar???
Hallo Harold.
Weet ik, daar was ik zelf actief in, maar wat ik niet begrijp is dat er nu weer een vraagprijs van 350 staat en dat niemand van de bieders dus blijkbaar gekocht heeft. Of de verkoper heeft alle biedingen verwijderd. En nu kan er ook niet meer geboden worden.
Dat is dus wat ik niet begrijp.... Tenzij het dreigen met de "Forum-knokploeg" zijn vruchten heeft afgeworpen... ;)
Gr. C.