same here, dat Gestapo mag je wel weglaten van mij, waren geen lievertjes en dan druk ik mij erg zacht uit.
Laatste probeerde je mij in een ander topic op de man te spelen, wat nergens op sloeg wekt een hoop irritatie op, ook bij anderen, ik houd het maar op leeftijd...
ik vind dat wel iedereen over één kam scheren. leeftijd zegt weinig heb ik de laatste jaren wel gemerkt.
![]()
Ach jongens kom op, niet zo mieterig aub. Als jij een gibson lp custom koopt en die is fake wil je ook dat wij je komen helpen.
Vraag me af wat er gebeurt als iemand nep rolexen op marktplaats zet........laagdrempelig?? Volgens mij staat in de wet dat gelegenheid geven tot het plegen van een strafbaar feit ook strafbaar is. Die discussie durf ik wel aan. Prutsers.
alhoewel :Advertentienr.:250248118
Laatst gewijzigd door ijzerbroot1; 26 mei 2009 om 00:03
Such is life and it's getting sucher everyday.
*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!
Nouja, prutsers.... iets goeds doen ze wel..
Ik neem aan dat Marktplaats ergens enige verantwoordelijkheid heeft maar aan de andere kant stel ik me ook voor dat ze niet altijd de competentie menen te hebben om elk counterfeit eruit te kunnen vissen.
Dat ze een mailtje krijgen dat produkt zus of zo niet genuine is wil nog niet zeggen dat het zo is natuurlijk.
http://link.marktplaats.nl/253611376
en weer een...
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Favorieten/bladwijzers