Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 237 van 1797 EersteEerste ... 1371872272352362372382392472873377371237 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.361 t/m 2.370 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    ik snap dat hele buro halt gedeelte,
    en terwijl ik dit typ gaat ook het lichtje branden waarom het voor mij makkelijk roepen is, want als jullie iemand in mekaar meppen moeten jullie wel wat meer dan een paar uurtjes buro halt
    en daar zit je fout, probeer eens precies te denken wat je gaat typen en wat voor gevolgen dat zou hebben, als je impulsief reageert komen er soms (of heeel vaak ) stomme opmerkingen die erg frustrerend zijn voor andere forumgebruikers
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    en daar zit je fout, probeer eens precies te denken wat je gaat typen en wat voor gevolgen dat zou hebben, als je impulsief reageert komen er soms (of heeel vaak ) stomme opmerkingen die erg frustrerend zijn voor andere forumgebruikers
    same here, dat Gestapo mag je wel weglaten van mij, waren geen lievertjes en dan druk ik mij erg zacht uit.

Laatste probeerde je mij in een ander topic op de man te spelen, wat nergens op sloeg wekt een hoop irritatie op, ook bij anderen, ik houd het maar op leeftijd...

Senior Member

Standaard

ik vind dat wel iedereen over één kam scheren. leeftijd zegt weinig heb ik de laatste jaren wel gemerkt.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ach jongens kom op, niet zo mieterig aub. Als jij een gibson lp custom koopt en die is fake wil je ook dat wij je komen helpen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ach jongens kom op, niet zo mieterig aub. Als jij een gibson lp custom koopt en die is fake wil je ook dat wij je komen helpen.
    en dan vind ik het raar dat marktplaats de consumenten niet helpen wanneer dit word aangegeven.

Senior Member

Standaard

Vraag me af wat er gebeurt als iemand nep rolexen op marktplaats zet........laagdrempelig?? Volgens mij staat in de wet dat gelegenheid geven tot het plegen van een strafbaar feit ook strafbaar is. Die discussie durf ik wel aan. Prutsers.

alhoewel :Advertentienr.:250248118
    Laatst gewijzigd door ijzerbroot1; 26 mei 2009 om 00:03
    Such is life and it's getting sucher everyday.

*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

Senior Member

Standaard

Nouja, prutsers.... iets goeds doen ze wel..

Ik neem aan dat Marktplaats ergens enige verantwoordelijkheid heeft maar aan de andere kant stel ik me ook voor dat ze niet altijd de competentie menen te hebben om elk counterfeit eruit te kunnen vissen.

Dat ze een mailtje krijgen dat produkt zus of zo niet genuine is wil nog niet zeggen dat het zo is natuurlijk.

Senior Member
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    en de zelfde verkoper weer..sommige mensen leren het nooit..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    dat is dezelfde advertentie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten