er zijn er helaas meerdere van, overal waar geld te verdienen valt, komen gieren op af, altijd oppassen dus
Printable View
Zoals Pannekoek ook al schreef: de prijs die hij vraagt geeft toch wel aan dat het niet om een origineel gaat. En ik denk dat de bieders dat echt wel weten. Die willen gewoon met die gitaar op het podium en iedereen laten denken dat het een echte is.... :)
Het is echter wel netter om er duidelijk even bij te zetten dat het geen Gibson is.
Gr. C.
Ik koop regelmatig op Ebay, ook in het buitenland, en als het even kan betaal ik ook via PayPal. Gelukkig heb ik nog géén enkele keer last gehad van dit soort praktijken. Heb je van te voren naar de feedback van verkoper gekeken?, vaak zecht een aantal negatieve feedbacks al genoeg. Volgens mij kan ook alleen de verkoper je email adres zien, dus grote kans dat hij met wat anderen onder een hoedje speeld.
precies, hij is er niet duidelijk in dat het een neppert is maar tekst is gemaakt op twee gedachten en dat is niet eerlijk zakendoen, hals is trouwens uit twee delen aan een foto te zien, Gibby's zijn allen uit één stuk (correct me if i'm wrong) vervaardigd
Je hebt gelijk, Geert. Ik zag net pas dat in de titel van de ad. wel degelijk "Gibson" staat.
Onderstaande post van mij dus maar als niet verzonden beschouwen!
Er van uitgaand dat de gitaar dus echt fake :) is. Er is inmiddels 800 euro geboden...
Gr. C.