Leuke toevoeging aan dit topic. :ok:
Mijn Flashback heeft z'n podium-vuurdoop ook gehad dit weekend: prima delay.
Printable View
Leuke toevoeging aan dit topic. :ok:
Mijn Flashback heeft z'n podium-vuurdoop ook gehad dit weekend: prima delay.
Mijn Corona heeft z'n vuurdoop vorige week donderdag ook gehad, en hij is geslaagd hoor ;)
Alleen krijg ik de toneprint functie nog niet aangeslingerd, de firmware update wilde goed maar de toneprint zelf lukte niet. Dit komt volgens mij door de app, bij de firmware moest je het pedaal eerst selecteren, bij de toneprint app kun je dit niet en dus vind hij het pedaal niet. :dontgeti:
Ik heb nog steeds niet de moeite genomen om de Toneprint te gebruiken/wijzigen. De standaard delay-settings zijn goed genoeg voor mij.
Ik heb zojuist eindelijk de Vortex geprobeerd, maar ik was er eigenlijk net zo niet gecharmeerd door als door de Corona: klonk nogal phasey. Verder wel heel goed instelbaar dus ik zou er best tevreden mee kunnen zijn, maar ik ga 'm niet aanschaffen omdat het een net-niet pedaal is. Mocht ik een chorus/flanger pedaal aanschaffen, dan ga ik voor de Strymon Orbit.
Ik kan me niet voorstellen dat die toneprint op zie echt van toegevoegde waarde is op de pedalen?
je wil toch je eigen sound ? en niet iets wat iemand heeft voor geprogrammeerd?
nee man, super handig!
Ik heb momenteel 2 delays (waaronder de flashback).
Ik heb geen chorus, maar dmv de tone print kan ik nu een trichorus op de flashback zetten
Ging echt super makkelijk. Het was wel met mijn mac, daar gaan installaties over het algemeen veel sneller.
Maar korte omschrijving:
Klik op de link van trichorus (stond op the gear page) . Dan kom je op de tc electronics site. Tik je je email in onder de knop downloaden en dan op downloaden drukken. Bij de mac download je dan een .dmg bestand die je direct op de desktop kan openen. Dan komt er een menutje die aangeeft of je flashback wel of niet gekoppelt is aan je pc. Dan hoef je alleen op "upload" te drukken. Duurt ongeveer 3 sec en dan kan je meteen spelen met je nieuwe tone print.
@Lex, Tore had toch voor jou ook een tone print ontwikkeld? Is die al klaar en staat die er ook tussen?
Gr. Tom