of trek de portemenee goed en koop een JV exemplaar:ok:
Printable View
Dam'n krijg nu opeens wel erg last van GAS, wordt waarschijnlijk een slapeloos nachtje, eens goed overdenken of ik mijn Tele niet te ruil aan ga bieden tegen de JV strat.
Zat laatst al te twijfelen, toen op gitaarmarkt een JV tele werd aangeboden, om mijn SQ strat, met bijleg van mijn kant te ruil aan te bieden. Maar eigenlijk wil ik géén van mijn gitaren kwijt, en om nou ineens geld op tafel te leggen en 'm gewoon te kopen, heb ik er nu niet voor over.
Ik kan een, wellicht leuk, setje aanschaffen voor een 120 euro en wel:
Een Epiphone SG G-310 Junior en London City MVG-100 versterkertje. Ik ben dus een totale nitwit met de gitaar en hoop hiermee een leuk beginnetje te kunnen maken...
Is het wat? :)
De london city versterker ken ik op zich niet, de epiphone is een echt beginnersmodel van epiphone..
voor het geld wel een leuk setje, maar de vraag is hoeveel je zelf hebt te besteden,
voor iets meer geld kun je gaan kijken naar een middenklasse gitaar ipv een beginnersmodel.
Thanks voor de reactie... Nou ja, op zich heb ik wel meer te besteden maar mijn probleem is vaak dat ik impulsief dingen ga kopen om het daarna meer aan te raken hehe.
Dus in dit geval is het een kleine investering en mocht ik echt bezig blijven met het spelen ben ik zeker van plan wat meer uit te geven. Maar al kan ik hier een jaar mee vooruit als beginner dan weet ik in ieder geval dat het geen bevlieging is en ik gerust wat meer neer kan leggen...
op die manier ben ik ook begonnen :)
Nu weet ik niet wat de rest voor advies heeft over de versterker (die bepaalt grotendeels je geluid) maar als je puur en alleen wil kijken of het iets voor je is dan lijkt mij de gitaar wel geschikt, het is in ieder geval al tweedehands dus meestal is het dan ook voor een zelfde prijs weer te verkopen mocht het niks blijken te zijn. Je moet natuurlijk altijd proberen of je nog wat van de prijs af kan krijgen :)
Het is de moeite niet om er een nieuw topic voor te plaatsen dus doe ik het hier maar.
Is 270 euro niet heel goedkoop voor een epiphone standard? Dit zijn toch degelijke epiphones? Ik vind hem er erg goed uitzien :mmmm:
http://cgi.benl.ebay.be/New-Epiphone...item3a5663220a
239 pond is iets meer dan 270 euro volgens mij.
+-400 euro toch?
bij mij staat eronder:
Ongeveer EUR 269,00
Ik heb het nagekeken aan de hand van een online money converter en het klopt hoor.
Hij heeft 100% positieve feedback. De mensen lijken zeer tevereden over zijn gitaren.