Blade Durango voor 135 pleurie, is een goede deal.
Printable View
Oké, is geen gitaar (er is niet een dergelijk topic in het versterker gedeelte?), maar toch behoorlijk goedkoop, toch?
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=lr&pos=16
Ik ook niet perse, hoewel die cabs wel fijn zijn. Maar normaal gesproken krijg je de versterker nog niet voor dit bedrag dacht ik, laat staan de cab. Die Koch/Jensen V90's zijn wel erg fijn.
Scherpe prijs, incl cab voor 700 eu.
Prima prijs, noem eens een 120 watt buizenamp met 3 kanalen, boost op alle 3 kanalen voor die prijs? Heb 2 jaar geleden voor de pt2 900 euro betaald.
Ik denk dat een Marshall TSL100 + 1960A makkelijk voor minder te krijgen is. En dat is in mijn ogen een veel beter klinkende versterker!
Voorbeeldjes: http://link.marktplaats.nl/m1073303976 en http://link.marktplaats.nl/m1094659892
Heeft allemaal met populariteit en persoonlijke voorkeur te maken. Bekendere merken als marshall en fender verkopen makkelijker, zijn er meer van te koop tweedehands en dat drukt de prijs.
Of hij beter klinkt, geen idee. Ik denk dat een pt2 met el34 eindtrap die ik heb vergelijkbaar klinkt met die marshall zou je zeggen.
Marshall? Bhèèèh. Ik hou niet van Marshalls, tenminste het clean niet. Dan heb ik 10x liever een Koch.
En daarbij, Kochs slikken pedalen als een gewillige bruid uit Thailand☺️
Hmmm... Hier ben ik het toch niet echt met je eens. Ik ben ook wel een Marshall man, maar de TSL100... Neh... Doe mij dan maar een DSL50/100 of zo. Die Koch cabinetten durf ik ook wel van te zeggen dat die beter zijn dan een 1960A. De speakers moet je dan weer van houden. Ik vond ze in ieder geval erg fijn in combi met een JCM 800. Een 1960A doet z'n ding en is ook verder niks mis mee, maar een Koch cabinet is op zeker beter gebouwd. Nieuw zitten ze ook in het duurdere segment.
zelf een Powertone gehad, maar was er niet zo heel erg fan van uiteindelijk.
Nu een JVM205H, en dat is toch meer mijn ding. Koch 2x12 cabinet wel gehouden, die klonk naar mijn mening beter dan een 2x12 marshall cab.
Als het de JCM900 1936 cab was, dan waren het waarschijnlijk T75's, als ie verder origineel was. De JCM800 1936 cabinet is qua materiaal/constructie wel beter. Ik heb de JCM900 1936 gehad en heb nog steeds een JCM800 1936 cab, die tweede is wel beter. In die van mij zitten V30's en nog is ie niet echt schreeuwerig. Maar ik ruil die V30's zo in voor de Jensens uit een Koch cabinet, dat weet ik wel. Die Jensens blijven veel langer clean, wat ik persoonlijk erg fijn vond.
Ik heb lang met zo'n Koch-cabinet gespeeld. Ik begin in sommige situaties terug te verlangen naar de Jensen V90's. Behoorlijk gedefinieerd en met een neutralere voicing dan V30's. Het ligt ook wel een het soort band waar je in speelt. In de mix zijn V30's dikwijls weer fijner.
Hier dan maar? Niet echt een tip maar wel een "hoe je je ouwe zooi aan de man brengt met een opgeblazen prijskaartje". Middenklasse gitaar, dito verouderde gitaarsynth en een niet noemenswaardig prulverterkertje:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...sPage=lr&pos=7
Da's toch een basversterker :???:
Als je je niks verbeeldt, ben je niks. Kom op zeg, zo verkoop je je spullen! Supermarkten liegen meer en die noemen we vertederd "Appie."
Zullen best wel wat bassen uit zo'n synth komen, niet onlogisch dus.
Het is een hele fijne, haast onzichtbare lijn tussen ouwe rommel en mooi vintage. Nederlanders zijn totaal niet prijsbewust, maar willen wel voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Een tijdje terug schreef ik een complete uitlaat gekocht en gemonteerd te hebben à 43 EUR. Hoon was mijn deel...... nahja, niemand die informeerde hoe/wat/waar...??
Bejaarde teringzooi waar de josti's hier in de kringloop max 50 euro voor geven om zeker te weten binnen vijf jaar het bedrag verdubbeld te hebben.
Zelfs voor die 50 euro ontstaat een driftig overleg tussen die figuren.
Ooit eens gekocht, bij gebrek aan budget voor een mooie fel gele ibanez RG. Geen geld over. Gitaar ziet er ruk uit. Versterker moet dat compenseren, maar geen geld. Dan maar in iedergeval iets waar Marshall of Fender op staat, dan lijkt het nog wat. Maar wat kan je vinden voor die drie tientjes die je over had?
Combinatie bleek compleet ruk. Om niet voor lul te staan vanwege je slechte keuzes dan maar nog 1 x een diepte investering.... zo'n Roland synth geval. Heel misschien kan het dan nog wel wat worden.
Uiteindelijk blijkt het oude teringzooi te zijn, waar je veel te veel voor meergeteld hebt om de verkeerde redenen.
Dan maar online een zelfde soort sukkel vinden die dat bedrag ervoor neer wil leggen.
Kan zijn dat ik er finaal naast zit.... kan ook zijn dat het de spijker op zijn kop is.
Hartstikke fijn dat er over 50 EUR een vette discussie ontstaat, maar over de 1.000 EUR rekening van een garage niet en als iemand goedkopere oplossingen meldt dan wordt dit als totale onzin weggezet. Nederlanders hebben geen prijsgevoel, maar wel Hollandse nuchterheid. Spijker op de kop.
Ik ook niet. Leg eens uit Erik.
Snap de reactie op mijn opus magnum ook niet helemaal. Ik geef alleen maar aan hoe ik denk dat deze bonte verzameling gitaarzooi bij elkaar is gekomen en vervolgens op mp terecht is gekomen.
Ik denk daarbij zelf even terug aan ruim twintig jaar geleden en mijn mooie Pearl Telecaster met extra element, Marlboro stickers, de veel te grote Peavey 4x12 waar een transistor Kustom top op zat (omdat ie hard ging, 100 watt was en het moest natuurlijk indrukwekkend zijn en geen reet kosten want budget was globaal 0,0). Hele zooitje klonk dermate ruk dat een Zoom 4040 de oplossing moest brengen. Eindresultaat kan je wel bedenken....
Hele zooitje voor veel te veel geld , met een mooi lulverhaal op kaartjes in de supermarkt, op de daarvoor bestemde borden geplaatst en de volgende sukkel gevonden die dacht dat het wel een imposante set was.
Daarna het geld verstandig besteed aan een Marshall JMP mkII top en een goeie gitaar.
Haha, die amp bij die Aria. :D
Ik gok opgehoopte zooi, eind tachtig was je in sommige kringen best hip met een gele floyd plus Roland synth. Maar ik mis de synth zelf? Aan enkel het pickupje heb je niks.