Re Wah, bevalt goed. Speelde een tijd terug op een sessie op een vox wah. Heb toen in een winkel de Vox met dit model vergeleken maar besloot toch bij deze te blijven. Gewoon een simpele Crybaby.
Volumepedaal... zou ik moeten proberen. Het is mij iig niet opgevallen. Wil dat iig voor de overdrive en distortion hebben. (als overall volume echt laag moet hang ik nog een tweede volumepedaal in de effectloop. De Fender Hotrod gaat helaas van vrijwel uit rond stand 1 1/2 vrij snel naar best wel hard zelfs voor stand 2, dat stukje regelbereik is erg lastig. Een volumepedaal tweaken is dan wat sneller) Weet even niet meer hoe het zit, je hebt hoog en laag impedantie pedalen. Afhankelijk van waar ze in de keten komen zou dat moeten uitmaken. (http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ie#post1641131) Heb het indertijd in de winkel vergeleken (hoge impedantie vs. lage impedantie) en kon niet echt verschil horen (kan natuurlijk ook aan mij liggen) Gitaar komt binnen op een wireless receiver (vraag me dan sowieso af of je nog met een rechtstreeks gitaarsignaal 1 op 1 te maken hebt, of dat het dan al min of meer gebufferd is. Geen idee) en gaat dan eerst de Qtron in. Die wilde ik nu voor het volumepedaal hebben omdat dat ding nogal een boost geeft en daardoor eigenlijk slecht bruikbaar is. Dan naar volume en wah. De tuner zit nu op de tuner output van het volume pedaal.