Oorspronkelijk geplaatst door
hubert
als eerste: Ik vind dat de mods het hier prima doen.
maar....bovenstaand bericht vind ik dan ook weer een voorbeeld van hoe het niet moet.
Door te reageren vanuit de rol als mod op Swan net na een vrij persoonlijke aanval op swan van een mod geef je de indruk dat je wel toelaat dat mods zo'n taal mogen gebruiken en 'gewone' gebruikers niet. En dat geeft het gevoel van willekeur. Ik bedoel: Als mod had je ook Bert K kunnen aanspreken op zijn gedrag aangezien zijn reacties meer bedoeld zijn voor onderling PM....vind ik dan.
Ik heb ook al een paar keer meegemaakt (kan de concrete voorbeelden nu niet meer terugvinden) dat ik wat aan lezen was en ik niet begreep waarom iemand gebanned werd. Heeft denk ik ook te maken met verschil van interpretatie (Onderdeel van de systeemtheorie :) )
Als dat voor mij geldt, geldt dat ook voor anderen.
Hierdoor kan een mod het nooit helemaal goed doen. Er is altijd wel een groep die het het niet eens is met bepaalde ingrepen of akties (een forum is net een maatschappij :confused: ). De mods hebben wel de verantwoordelijkheid om elke vorm van willekeur of partijdigheid te voorkomen.
Maar nogmaals: al met al vind ik dat dit forum goed wordt beheerd door de mods.
Voor zover mijn (enige) bijdrage in deze 'discussie'.