speel je die Diezel op je 1960 cab?
Printable View
speel je die Diezel op je 1960 cab?
Hier moet ik LP_CL volledig gelijk in geven! Je kan hier eigenlijk alles mee spelen!
Clean is echt supersupermooi!
Ikzelf speel meer in de stijl van Underoath/misery signals...
De andere gitarist heeft een Bogner überschall waarmee hij wat meer de modernere sounds covert en ik die iets meer vintage klanken (hoewel je ook heel modern kan klinken). Gaat perfect samen!
vond hem gewoon goed klinken... heb niet een andere orange ofzo geprobeerd, want dan ga je je zelf helemaal gek maken met al die (kleine) verschillen tussen amps. ik heb hem pas paar keer goed hard gezet (amp helaas nog niet kunnen gebruiken met de band repetities), maar klinkt gewoon goed. mis geen extra headroom eigenlijk. heb ook de gain niet zo hoog, dus dan is de combo met eindbuizen oversturing wel goed. ik ga voor de rauwe rock sound
ik ben zelf niet zo'n fan van online bestellen in het buitenland, dus ik zoek ff binnen nederland iets, of scoor ergens een stereo marshall footswitch en zet daar 2 mono pluggen aan.
:metal:
www.myspace.com/weareREASONS
Let wel hier staan nog liedjes op van de vorige EP, de nieuwe zijn veel meer experimenteler en melodischer-softer als je wil :)
+ deze nummers zijn ingespeeld op een Diezel VH4 icm Peavey Ultra plus..
Ik zal je een seintje geven als nieuwe nummers erop komen met de orange! ;)