daarnaast ook een zielig ventje :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
sorry :P geintje
Printable View
daarnaast ook een zielig ventje :PCitaat:
sorry :P geintje
o wat ben je grappig :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
net even wat gemaild met Klaus, bij mn volgende bestelling die aan normale prijs me 365 euro ging kosten krijg ik toch een korting van 30 euro. Lijkt misschien niet veel, maar ik vind het toch de moeite.
benieuwd wanneer het aankomt, want er zal veel gebouwd worden binnenkort!
Mijn laatste ervaring:
Bij mijn A15MKII ontbraken de pots. Hij zou ze nazenden. Duurde weken, gemaild, en hij vertelde ze al verzonden te hebben. Ik heb ze nooit gehad. Toch wel typisch, aangezien ik al heel veel bij TF, GFS, Stew Mac etc besteld heb, en het kwam altijd aan. Dit was al de tweede zending van Klaus die door de postbode kwijt geraakt zou zijn.
Nouja, een week later netjes een zakje met pots in de bus ontvangen. Helaas, geheel in de stijl van Klaus zoals ik gewend ben: Niet compleet.
Ik laat het er maar bij. De ontbrekende spullen haal ik wel bij de electronicaboer.
Voor mij geen musikding meer. Teveel frustraties!
dat is wel spijtig Joris. ik begrijp niet hoe het bij jou altijd misloopt, en bij mij toch telkens goed. Heb je een vendetta met de postbode?
Ik begrijp je standpunt uiteindelijk wel hoor. Ik zou dezelfde reactie hebben na jouw ervaringen
Ik kan prima overweg met mijn postbode. Alle andere pakjes worden ook keurig bezorgt, alleen die uit duitsland niet. (tubetown ook duits trouwens wel hoor).Citaat:
Helaas ben ik niet de enige met musikding problemen (kijk maar eens op hun eigen forum)
Ik ben van de ene kant blij dat ik op tijd ben afgehaakt, als ik dit lees. Maar van de andere kant heb ik toch ook wel spijt als ik allemaal die amps zie en de verhalen hoor/lees. Lijkt me toch wel een errug leuk ampje.
De Madamp is echt een prima amp en een prima kit!
Alleen net wat G.G. zegt WAAROM is Klaus de enige (in 't buitenland) waarvan de kits/onderdelen etc kwijtraken of exorbitant lang onderweg zijn. :stop: Zelfs (modelbouw)electronica dat ik uit Japan bestel is er met 4 werkdagen.
Ook heeft hij blijkbaar twee email accounts waarvan één niet juist werkt. Als je via zijn site het contactformulier invult heb je wel snel antwoord. Ook helpt het blijkbaar als je op het musikdingforum gaat klagen, wellicht wordt hij dan geattendeerd door MAD zelf.
Jammer, dat er geen madampdealer in nederland want het is wel erg leuk spul.
Kun je het niet ergens anders van betrekken dan? Ik kan me niet voorstellen dat Klaus de enige is die die dingen levert. Als je het ergens anders bestelt, ben je misschien wat meer aan de verzendkosten kwijt, maar heb je een stuk minder gezeik.
Klaus is helaas de enige die Madamp kitjes levert. Er zijn wel andere kit providers maar dat zijn dan geen Madamps. Het grote voordeel van de Madamp is de gunstige prijs tov andere kits en de veelzijdigheid van de amp.
Aha, op die manier...
mijn spullen zijn net betaald. so now we play the waiting game
en ik ben gelijk weer blut :D
Precies, Madamp is erg goedkoop, en bovendien retemooi spul. Er zit maar een nadeel aan... de leverancier. Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, dan moet je bij Musikding zijn maar daar zit dus een nadeel aan vast (= mijn mening).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I.
Betaling is ontvangen, vandaag of morgen stuurt hij alles op. Mijn mails krijgen van Klaus toch snel een antwoord. Volgend weekend wordt er weer lekker gebouwd :dance:
Nou de Madamp A15 kit is binnen! Van betalen tot levering heeft net iets meer dan 2 weken geduurd, niet heel gek vond ik.
Direct na het bestellen heb ik even gemaild hoe lang de levertijd ongeveer was, zeker na alle posts hier in dit topic. Ik kreeg dezelfde dag nog een reactie van Klaus, dus ook best in orde.
Bij het controleren van de kit bleken er 2 weerstandje niet de juiste waarde te hebben, dus die heb ik maar bij de lokale electronica shop gehaald.
Verder zat er een briefje bij dat er nog een heuze 'Kaltgeradkabel' nageleverd wordt (dat blijkt gewoon een netsnoer te zijn :) )
Kortom, best tevreden met de levering! En erg goed spul voor een goede prijs!
had een anderhalve week geleden de G2 binnen gekregen.heb hem ondertussen gebouwd maar ook zonder netsnoer.nu toch nog steeds geen netsnoer binnen gekregen.zit nu achter een bodemplaatje op maat om hem af te sluiten.
moet toch ook nog een mooi combokastje in elkaar flanzen wat me toch meer tegenvalt dan ik eerst dacht.
Enkele weken geleden een bestelling geplaatst bij musikding, betaling kort daarna gedaan. In principe zou de betaling er sneller moeten geweest zijn, maar een dikke twee weken geleden krijg ik een mail: order status has changed: in progress. Paar dagen geleden een mail gestuurd, want had nog altijd niks ontvangen of geen change in status meer gewaar geworden. En nu mailt hij niet terug. Verschrikkelijke service. Vorige keer net hetzelfde, hij had vanalles niet in stock, maar toen mailde hij tenminste terug. Uiteindelijk heeft hij toen het pakket wel 'opgestuurd', maar toen het na meer dan een week nog niet thuis was, hem een mailtje gestuurd. Heeft hij het pakket toen gewoon 'opnieuw' opgestuurd. Geloof ik niks van, eerste keer heeft hij volgens mij gewoon helemaal niks gestuurd.
Maar ze zijn goedkoop, daar kan ik niks van zeggen. Tubetown daarentegen is duur, maar heb je wel betere service.
Ik heb een jaar ofzo geleden een A15 Mark I gekocht en ik die was binnen een weekje of 2 binnen. Ik had alleen niet de handleiding toegestuurd gekregen maar die kreeg ik op aandringen via email binnen een paar dagen. De levertijd is bij mij het probleem niet, ik heb de versterker nooit afgebouwd :( Mss deze kerstvakantie eens achter gaan zitten.
3 september was mijn pakket van 5kg de eerste keer verzonden. Na 4 weken nog niets binnen. Toen ik hem mailde om te vragen dat hij een 'onderzoek' (of hoe het noemt) bij de post liet starten om mijn pakket op te sporen kreeg ik het antwoord dat hij dat ging doen, maar mijn bestelling ook opnieuw zou zenden. 4 dagen later had ik mijn spullen. Het eerste pakket is nooit toegekomen. Ik vraag me af of het verzonden is of niet.
Een paar maand geleden had ik hetzelfde eens voor. Hij heeft toen 2 keer de bestelling opnieuw verzonden. De 3e kwam vrij snel binnen en een tijdje later kwam de 2e ook nog binnen. Die eerste was ook spoorloos verdwenen.
Uiteindelijk kies ik nog voor musikding omdat het daar zo goedkoop is, maar voor sommige dingen is banzai nog goedkoper, dus tegenwoordig gebruik ik beide.
ik volg dit topic redelijk, en het is zeer vreemd dat het bij heel veel mensen allemaal verdwijnt.
ik wilde erg graag het pedaaltje das fuzz face 69er bestellen.
maar door al het slechte verhalen die ik er over hoorde, ging ik er twijfelen, want ik had gewoon geen zin in gezeik.
en als ik iets bestel is het zovan.. goh volgende week heb ik wel tijd. maar dan wil ik vervolgens niet 3 weken wachten.
affijn..
ik heb het toen toch besteld, en ik kreeg het binnen 4 dagen helemaal compleet.
gelukkig.
maar ik weet niet of ik een 2e keer zo snel daar zou bestellen.
Ik heb vorige week maandag een mail gestuurd, en heb nog altijd geen antwoord. Begint echt te lang te duren, ik denk niet dat ik er ooit iets opnieuw bestel.
Gisteren een relatief kleine bestelling gedaan. Benieuwd wanneer het er is.
Uiteindelijk heb ik op hun site hen een bericht gestuurd, die werd snel beantwoord (eerste mail zou verloren gegaan zijn zei Klaus), en gisteren hebben ze alles geshipped. Ik vind het gewoon raar dat het drie of vier weken duurt eer je componenten in stock zijn.
Hmm, zojuist weer een bestelling geplaatst, waaronder de TS808 clone, bij Klaus...ben benieuwd!
Overigens verdwijnen er wel eens emails bij Klaus die volgens hem gezien worden als spam, beetje vreemd maar goed.
typisch staaltje Musikding:
bestelling plaatsen
betalen
wachten
informerende mail sturen
wachten
nog een informerende mail sturen
reactie
pakket 1 wordt verstuurd
wachten
pakket komt niet aan
informerende mail sturen
reactie
pakket 2 wordt verstuurd
pauperzaak...
Wat ik bij musikding ook niet goed begrijp, is dat ze sowieso zeggen dat de shipping 3-7 dagen zou duren, terwijl bijvoorbeeld langs tubetown je spullen er na twee dagen meestal zijn (maximum 3 zeggen ze bij tubetown). Is er dan zo een groot verschil tussen deutsche post en DPD? (Ik dacht zelfs dat die samenwerkten).
Ik geloof ook niet dat al die pakketten verloren gaan, dat zou ze nog al eens wat kosten.
Het zal ooit wel een keer terugkeren bij Klaus. Zolang hij me mijn gerief bezorgt blijf ik er bestellen. Al mag het soms wat sneller aankomen.
maar van dirk heb je het wel vaak de volgende dag thuis. en dat verschil klopt. grote pakjes van banzai doen er ook zo lang over om aan te komen via de deutsche post. DPD is er soms de volgende dag. en anders de dag erna.
dirk is gewoon meer to the point en niet eromheen draaien. eens een paar dagen langer om men bestelling moeten wachten omdat het niet op voorraad was. gelijk mailtje met info enz. zeer correct
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinsdag 14 Oktober
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maandag 20 Oktober
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijdag 24 Oktober
Allemaal vrij herkenbaar voor de meeste mensen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het (fatsoenlijk) aankomt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donderdag 30 Oktober
Ik had het van te voren al gelezen, dus dit was te verwachten. Maar ik heb een beetje op deze situatie ingespeeld.
Succes ermee, je moet wel heel erg van je versterker houden om dit gezeur te kunnen harden zég!
Tja, weetje ... Die Madamp kit kun je daar als enigste kopen, dus daar was ik al vrij gebonden aan.
Ik weet wel 100% zeker dat het wel aan zal komen, en het heeft geen haast bij mij dus dat scheelt ook.
Als het niet aankomt, dan sta ik altijd mijn recht doormiddel van verschillende weten e.d.
Zo niet, dan is klaus ongeveer een uurtje rijden hier vandaan en kan ik altijd nog zelf verhaal gaan halen.
Maar dat is allemaal niet nodig, want ik heb gisteren en vandaag een emailtje gekregen dat er 2 pakketjes waren verzonden :)
Succes met de bouw, Lenny!
Echt petje af dat je hier aan begint.
Ik bestel ook regelmatig bij musikding maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit problemen gehad.
Tuurlijk wel iets verkeerd ontvangen maar dat heb ik ook bij newtone en banzai.
Maandag voor ongeveer €100,- aan kleinere onderdelen besteld en vandaag binnen.
Maar mijn positieve gedachten werkt niet op tegen de vele negatieve.
Jij bent niet de enige met positieve gedachten hoor ;)
Mijn enige bedenking is dat Klaus een beetje meer info zou moeten geven zonder dat je hem eerst 10 keer mailt.
Heel vreemd: dinsdag is mijn pakje verzonden en gisteren was het blijkbaar al thuis. Goeie boel!
Pakketje dat maandag verzonden is, is vandaag aangekomen. Er zat zelfs een extra in waarmee ik een batterij kan koppelen aan mn effecten. Een emergency power supply dus. Wel fijn. Als hij nu nog zorgt dat er geen mails meer kwijt geraken (en de post geen pakketten verliest) dan ben ik erg tevreden over musikding.
Yep, ook hier mijn bestelling aangekomen met zo'n batterij dinges.