Oorspronkelijk geplaatst door
Duhsjaak
Revered, Death by audio, black out....
Als je me wat beter leert kennen zul je merken dat ik niet zo op namen ben, normaal. Maar deze mix kon ik niet thuisbrengen. En dan wordt ik nieuwsgierig. Dank voor de toelichting.
Petten af. Heerlijk stukkie werk.
Surf dus. Maar dan met een 2013 twist i.p.v. 1961.
Word dronken van het succes, geniet van de hoofdpijn en ga verder op de ingeslagen weg. Alleen maar genieten.
Ik zet alles in stelling om klaar te staan voor je volgende post. En die gaat komen. Zelfs als je dat zelf nog niet weet.
Ik zei ooit, tegen een heel mooi meisje: Ik ben clairvoiant, ik ga je kezen.
En dat heeft gewerkt kan ik u vertellen. Diezelfde bluf laat ik hierop los: Je gaat ons verrassen met een volgende pracht post. Ik weet het zeker denk ik.
Vriendelijke groet, Gus