hihi. leuk topic.
spam? ja. waarschijnlijk wel. als je je zooit kwijt wil is dit een manier :)
Maar het ging me er eigenlijk om meet te weten te komen over de duurdere pedalen die ik nog niet ken.
Wat ik wil is gewoon een leuk plankje voor thuis ipv een pod ofzo.
Het leuke van die looper en sommige delays is dat je er veel mee kan het het klibnkt gewoon goed. niet super natuurlijk maar daar betaal je dan ook voor.
MT-2 is idd een pedaal wat iedereen uitscheit waaronder ik in het verleden. maar net als elk effect heeft ook deze een indeale manier van instellen. meeste mensen kopen als 1 van de eerste pedalen een MT-2 en scoopen alles en klagen, verkopen dan gelijk. maar het pedaal is ook heel goed te gebruiken als je een beetje nadenkt en draait...
maar goed. dit topic gaat me dus om de tips!
HM-2
OD-1
die gaan we eens bestellen dan. bedankt voor die tips.
Waarom Boss? het zijn voor het geld gewoon goede pedalen en wat je ervoor betaald krijg je ook weer terug na verkoop. Dat vonden jullie toch zo belangrijk voor mij? :)
verder vind ik de kleurtjes wel leuk en wil ik eigenlijk bewijzen dat je met wat goedkope pedaaltjes ook een goed soundje kan krijgen. tis dus niet ter vervanging van mn rackje... tis ernaast om zomaar wat te spelen...
alvast bedankt. en iedereen die nog tips heeft welke er nog leuke pedalen zijn mag het laten horen. ik ben eigenlijk wel enorm benieuwd...