Even een bump voor deze tele's. Mooi! Zo'n collectie zie ik ook wel voor me 'later'.
Printable View
goede bump luke, had deze foto nog niet gezien, geweldige foto, mss komt het wel door de amps en de gitaren die erop staan ... :)
Ik heb vaker met veel plezier het proces van het bouwen van een gitaar gevolgd, maar ik heb het afgelopen uur m'n ogen uit de kop gekeken en werkelijk genoten van alles wat je hebt gedaan!
Ik wist niets van het bestaan van een wedstrijd als deze, dus toen ik las dat je aan materiaalkosten nog minder kwijt bent geweest dan een leuk overdrive-pedaaltje, viel mijn bek al helemaal open van verbazing. Hoeveel uren werk hebben hier in gezeten, zeg?
Echter, het meest bewonderenswaardige aan jouw gitaar, is dat je zo goed als ALLES zelf hebt gemaakt, tot aan de volumeknop toe. Zoiets heb ik nooit eerder gezien en ik vind het absoluut fantastisch!
Ik maak voor jou een buiging, zo diep dat het me een hernia oplevert. Je bent het echter waard. Respect man, respect! :eek:
Heb het topic op tpdri vanaf het begin gevolgd, deze is voor mij ook de winaar maar eerlijk is eerlijk cjfearn is ook een held zeg, wat is het met die duitsers;)
Mooi gedaan Oigun, vooral de brug, past er heel goed bij.
Nederlanders staan, zo blijkt, in de wereld bekend als slim, creatief en cheap bastards. Hoe zou dat nou komen Oigun? http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif
Prachtig.
oigun, komt ie ook te koop?
dit is de eerste tele die hier zou mogen komen wonen :D