Oorspronkelijk geplaatst door
the sure thing
Je hebt zeker een punt en ook weer niet.
Erik is via de mail errug kort door de bocht. Dat zou je als "bot" kunnen opvatten. Door de telefoon lijkt het soms ook een beetje zo. Persoonlijk (als je daar bent) is het een prima gozer waar je uitstekend mee kan praten. Als je problemen hebt en je gaat gewoon naar hem toe kom je er IMHO altijd uit. De levering van mijn R40 ging ook niet vlekkeloos, maar we zijn er prima uitgekomen zonder een onvertogen woord. Leendert heeft mij ook een keer teruggebeld over een specifiek probleem wat nu opgelost is.
Je hebt gelijk dat de "service" over het algemeen beter kan, maar ik weet ook zeker dat er echt zeikerds tussen zijn klanten zitten. Ik heb ze wel eens gezien daar....
Dit alles staat wel los van het feit dat HOOK versterkers niet de meest betrouwbare zijn als het gaat om kinderziektes. De reden dat de meeste (en dus ik ook) de HOOK amps toch houden, is dat de TONE die eruit komt, IMHO een van de beste is die ik ooit heb gehoord. IK persoonlijk neem daar een paar ritjes naar IJsselstein voor op de koop toe.