Ja, dat probeer ik eigenlijk ook al de hele tijd duidelijk te maken :D
Printable View
De overtredeng was duidelijk: beledigen van een andere gebruiker. Ik gaf die berisping naar aanleiding van een klacht, dus hij was echt wel terecht. En wat andere gebruikers vinden heeft er niks mee te maken. Trouwens, waar gaat het over, een plaatje wordt verwijderd, dat overkomt iedereen wel eens, big deal.
Wat die punten betreft, dat heb ik al uitgelegd, het is nieuw, we moeten er zelf ook mee leren werken, en we kijken wel of het bevalt.
Wanneer er iets volgens jouw niet veranderd is maar toch ook niet geheel hetzelfde is gebleven doordat er iets is aan toegevoegd hoe zou je dat dan wel noemen?
Wanneer deze toevoeging niet voor iedereen duidelijk is en er word om opheldering gevraagd is dat dan geen issue?
Niet iedereen is zo intelligent om direkt alles te doorzien, en ondanks dat het mij wel duidelijk was zat ik toch met een paar vragen en stellingen. Ik heb deze netjes verwoord hier neergezet en heb daar ook duidelijke antwoorden op gekregen. Misschien niet van allemaal omdat het ietwat uitdagend overkwam. Maar uiteindelijk heb ik volgens mij zonder al te veel irritaties op te wekken wel antwoorden gekregen.
Je kan natuurlijk elke niet verandering zondermeer accepteren, maar ik denk dat veel mensen toch graag zouden willen hebben gereageerd en dit nu niet doen om niet als zeurkous gezien te worden.
Sorry voor de onduidelijke en lange zinnen
Jij, Bert en Han, als je er naar vraagt. Het is voor mij vooral een kwestie van "wie de schoen past, trekke hem aan". Zoals ik het ervaar hebben jullie soms het idee dat jullie de wereld kunnen veranderen vanuit jullie functie als mod. Dat zal best meevallen want ik vind jullie toffe lui, maar het pompeuze hoeft van mij niet zo. Ik weet niet of dit duidelijk genoeg is, verder is het natuurlijk helemaal geen groot probleem ofzo. Mij leek een beetje nuance mbt jullie rol wel op zijn plaats, als mijn opmerkingen verder onterecht zijn dan spijt me dat :)
Pompeus? Graag toelichten met voorbeelden, want hier zakt mijn broek van af. :sneaky:
er zit ook geen greintje zelfreflectie in je heh bert?
Wees dan godverdomme eens duidelijk, stelletje eikels! Ik ben die vage beschuldigingen echt spuugzat. Kom met iets concreets of hou gewoon lekker je bek dicht.
haha. wat een topic.
Jantje: "je bent een zak"
Karel: "wat? noem je me nou een zak?"
Jantje: "nee. zo bedoel ik dat niet. het was meer van wie de schoen past trekke hem aan"
Karel: "o. dat valt onder vrijheid van menings uiting?"
Jantje: "Ja. Je bent een zak als je je een zak voelt"
Ik ben in ieder geval nog steeds enorm happy met het verscherpte toezicht van de mods en plaats mezelf graag onder hun toezicht op dit forum. BEn je het er niet mee eens en zie je het anders heb je vast een schoen aan die niet zo gewaardeerd wordt :)
Doe maar lekker normaal! toezicht moet er zijn! Sterker nog! het is nodig voor de mensen die het hard roepen dat het niet zo is!
beter zo dan een forum met 1 sterke man! :)