Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 18 van 27 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 t/m 180 van 262

Discussie: Berispingen

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht
    Naar mijn idee was mijn post helder:
    mods horen IMO taakbewust te zijn, maar dan zonder de huidige grootheidswaanzin. Niet minder, niet meer...
    Geef dan idd een beetje een (globaal) voorbeeld van die grootheidswaanzin. Of waar mods op dit moment volgens jou hun taak te veel vergroten.

Ik heb het idee dat je dat vooral ziet in de huidige vertrutting, zoals sommigen het noemen. Maar misschien bedoel je iets heel anders. 't Is altijd gemakkelijker om iets met kritiek te doen als deze ook enigszins concreet wordt geuit.

Moderator

Music

@pimmetje: Anders is off-line...

@Timmoe: als je er aan meewerkt dat een nieuw, verbeterd zoeksysteem onderuit wordt gehaald dan ben je een held? Ik vind het eerder nogal sneu dat, zodra bekend is dat de makers van labels niet getraceerd kunnen worden, er maar op los wordt gelabeld. Er is een hoop kritiek geweest op de zoekfunctie, dan verandert er wat ten goede en dan moet het meteen belachelijk gemaakt worden. Beetje jammer...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

t staat er duidelijk in mn profiel:
    Profiel overtreding 24 oktober 2008
    18:17 3 november 2008
    17:17 3 (zwaar) beledigen (van andere gebruiker) bert k
    aangezien zoveel mensen het er over eens zijn dat het plaatje niet beledigend is zou ik het op prijs stellen als de punten worden vermindert of verwijdert.

Banned

Standaard

Even voor de duidelijkheid, wasn't me, wat betreft de 'bebipsing'. Niet mijn taalgebruik.

Verder kan ik inderdaad zien dat ik berispt ben. Ik vind echter, dat anderen dat ook moeten kunnen zien.

Ook ben ik van mening dat die berisping van Swan nogal overtrokken is. Maar goed, dat schijnt geen moer uit te maken, wat anderen vinden (mithrandir).

Moderator

Standaard

Lijkt me niet handig om het hier over terugdraaien van specifieke mod-beslissingen te hebben.

Als we hier een beetje normaal kunnen discussieren over algemeen mod-beleid, zoals hier tot nog toe toch zeer redelijk gebeurt, dan kunnen wij mods daar wat van meenemen...
    Lijkt mij mooi als dat vaker kan.

Maar zo'n individueel geval kan je beter even met de mod in kwestie op proberen te lossen via PM. Anders schiet een onderwerp als dit zijn doel voorbij; als 't in dat soort "onderhandelen" ontaardt, wordt een open dialoog over de forumregels en de moderatie eigenlijk onmogelijk.

Sowieso kan je idd niet per se iets kopen voor een verschil van interpretatie tussen mods in zo'n individueel geval. Zoals al eerder is aangegeven, is er enige vrijheid van individuele mod-stijl. Vergelijk 't maar met een scheids die eerder een kaart trekt dan een andere scheids, zonder dat een van de twee de regels verkeerd toepast...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    @Timmoe: als je er aan meewerkt dat een nieuw, verbeterd zoeksysteem onderuit wordt gehaald dan ben je een held? Ik vind het eerder nogal sneu dat, zodra bekend is dat de makers van labels niet getraceerd kunnen worden, er maar op los wordt gelabeld. Er is een hoop kritiek geweest op de zoekfunctie, dan verandert er wat ten goede en dan moet het meteen belachelijk gemaakt worden. Beetje jammer...
    Berisp 'm, berisp 'm!!!

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swan Bekijk bericht
    t staat er duidelijk in mn profiel:
    aangezien zoveel mensen het er over eens zijn dat het plaatje niet beledigend is zou ik het op prijs stellen als de punten worden vermindert of verwijdert.
    ah, als je je gedraagt tot 3 november dan vervallen ze vanzelf. Niet zo heel moeilijk lijkt me.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht

Verder kan ik inderdaad zien dat ik berispt ben. Ik vind echter, dat anderen dat ook moeten kunnen zien.
    Juist voor mensen als jij laten we die punten niet zien... denk er maar over na.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Senior Member

Thumbs down

Wat kun je toch discussieren over iets wat nergens over gaat, zeg. Beleid is niet veranderd, er is alleen een nieuwe manier van bijhouden. Is dat nou zo'n issue?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2 Bekijk bericht
    denk er maar over na.
    Dat vind ik een lullige opmerking, je weet dondersgoed dat Joey niet zo snugger is..

Hey, ff geheeel terzijde, moet de erfenis van Dude in offtopic niet 's aangepast worden? De mooie "Huisregels offtopic" sticky, die voor 't laatst 03-06 is geüpdate.. Er lijkt mij dat er nogal wat is veranderd, zoals bijvoorbeeld dit mooie puntensysteem.

Moderator

Standaard

Goed punt.
    Dat van Joey's capaciteiten dan... maar naar die huisregels kunnen we idd ook wel ff kijken. Al is dat puntensysteempje nog in test- en ontwikkelfase, dus misschien is 't handig om dat pas mee te nemen als e.e.a. over de toepassing duidelijk is.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten