Hartelijk dank voor mijn enige twee puntjes, nu ben ik toch niet laatste :rockon:
en natuurlijk een dikke proficiat voor de winnaar
Printable View
De wedstrijd is nu al even voorbij... De spanning is er dus af en we zijn terug op adem gekomen ;).
Wat ik nu wil vragen aan jullie:
Wat kan er volgens jullie beter? Hebben jullie nog extra (realiseerbare) ideeen? Wat moet zeker blijven? Vinden jullie het goed zo?
Ik zou (naar mijn bescheiden) mening het grootste concept van de wedstrijd behouden. Het is lekker simpel zo, je kan je niet inbeelden hoeveel uren werk in zo'n ding kruipen. Ik doe het met plezier echter, ik krijg er veel voor terug. (En laat me jullie dus ook nogmaals bedanken voor de grote belangstelling.)
Ik wil jullie ook niet verder in spanning houden: voor de volgende editie ga ik proberen om een sponsor te pakken te krijgen. Dit moet ik echter nog eens bespreken met een mod. Wees gerust: je gaat niet op elke pagina van het topic een advertentie zien, het moet binnen de perken blijven. Ik doel op een kleine vermelding hier en daar binnen het topic, we zien wel of het realiseerbaar is. Wat het doel hiervan is is duidelijk: een leuke prijs voor de winnaar(s?) en wie weet: misschien doe ik nog een willekeurige loting van een andere prijs. Ik wil er absoluut niets zelf aan overhouden, zo werk ik niet ;)
Het is allemaal nog wat voorbarig om het definitief vast te stellen. Er zijn nog veel praktische vragen. Om maar te zeggen: als ik een prijs zou loten, hoe laat ik dan iedereen zien dat die loting eerlijk is? Ik zou het alvast een zeer leuke toevoeging vinden aan deze wedstrijd ;)
Ik zeg, verplicht stemmen voor de deelnemers, anders wordt diegene gediskwalificeerd.
Anders krijg je weer van die (slimme) figuren, die natuurlijk niet de concurrentie punten willen geven.
Dan geven ze mss weer punten aan gitaren die voor hen in feite superlelijk zijn, of zeg maar: gitaren die in principe geen kans maken om te winnen. Dan krijg je evengoed een vertekend beeld van de wedstrijd.
Om terug te komen op de puntenverdeling:
Ik besef ook dat een top 10 maken van 200 inzendingen zeer moeilijk is. Daar wil ik in feite ook iets aan doen. Dat besefte ik goed toen ik zelf m'n puntenlijst samenstelde. Het is een goed concept, en het werkt als je met niet te veel gitaren zit. Maar met zo'n groot aantal... :s
Ik zou in ieder geval voor de volgende editie geen verschillende categorieën maken maar alles op één bult gooien.
ligt eraan wat de prijzen worden ;)