Da's idd een mooie omschrijving ;)
Printable View
Ah, die "boogjes". Mocht mss wat meer speling op, maar ik vind het wel goed zo, oogt idd strak, maar valt mee hoor, die lava cable is ideaal voor zo'n dingen.
Te gek apparaat zeg!
Ik doe wel al iets dergelijks met mijn M9 trouwens. Die zit in mijn rack voor de pregain effecten en kan ik ook midi sturen. De whammy en wah's zijn prima en bovendien heb ik dan ook nog allerlei andere effecten tot mijn beschikking.
EDIT: Ik had het dus over de prostaat wah!
Ik wou eerst even zien wat die wah en pitch effecten in de G-major 2 deden, maar die bevallen met niet echt (is post-gain, in de fx loop), vandaar dat ik verder op zoek ben gegaan nr een midi-controllable wah. Zo kwam ik op die prostage unit. Rest van m'n effecten haal ik uit de G-Major 2, Whammy en wah aangestuurd via MIDI.
Die wah in de GM2 bevalt mij ook niet. Pitch gebruik ik te weinig (detune vind ik wel goed klinken, voor octaver heb ik nog geen nut gevonden). Ik heb een JH-1 wah van Dunlop en dat werkt goed. Ik speel niet draadloos dus ik zou niet weten waar een rackwah echt goed voor zou zijn. M'n wah staat toch als eerste in de keten.
mooi rack, Baco. Slimme oplossingen. :ok:
Over die wah wel, dat is een vreselijke productvideo, lijkt wel een parodie, hoe die vent de dingen opleest, haha ...
http://www.prostage.eu/en/videos/video_5.html
Vindt 'm trouwens niet erg overtuigend klinken.
Ik vind de wahs die hij laat horen nogal subtiel, ik vraag me af of ie de extreme Hendrix wah ook aankan. De demo die hij aan het einde laat horen vind ik ook nogal belabberd klinken. Maar ik vraag me af of dat aan de wah ligt.
Wat is overigens Contower? :P
Haha die presentatie is echt geweldig inderdaad, hier zou Kraftwerk nog een mooie remix van kunnen maken!
Ik denk wel dat het een goede markt is, aangezien er verder weinig dedicated remote wah's (voor dat geld) bestaan.