En nu dan, nu misschien?
Printable View
en the winner is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No problem, Mario. Het is ook precies de reden waarom ik verbaasd ben dat die van mij zoveel stemmen heeft gekregen. Gewoon doorsnee Telecaster die toevallig leuk op de foto staat.
Ook ik wil nog even van de gelegenheid gebruik maken om Badman te bedanken voor dit initiatief, wat hem ongetwijfeld veel tijd heeft gekost/gaat kosten. Super om te zien dat het nu al een traditie is geworden! Badman, BEDANKT! :cheerup:
Bedankt iedereen! Ik doe dit echt heel graag en met veel plezier. Het is leuk om te zien dat zo veel mensen dit topic steunen en er naar uit kijken. Dat had ik helemaal niet verwacht toen ik vorig jaar met alles begon ;)
Laat me nu nog even een dagje (of twee) de tijd om alles in orde te maken en te checken. Het is echt een gigantische hoeveelheid om te verwerken.
En daarbij sluit ik dus nu de inzendingen van de puntenlijstjes ;)
Alle lijstjes zijn zo goed als verwerkt in het excelbestand. Ik wacht alleen nog op Egbertuss (zie pagina 178 ), die heeft dus 2 keer Barno in z'n lijst staan.
Excuses, op 10 Martijn-w, een gitaar door barno!
Waar blijft de uitslag? Nou??? :seriousf:
Nee, de uitslag wordt toch niet zomaar tussendoor gepost? Zo van: ojah, de uitslag. Nou, hier heb je 'm.
Dat moet wel op een speciaal moment. 12 uur op kerstavond bijvoorbeeld. Dan kunnen we gelijk ook aftellen. ;)
Hup Badman, maak er een episch evenement van. :satisfie: