Maar ik koop geen gitaar omdat een artiest waar ik helemaal gek van ben erop speelt, maar omdat ik de gitaar zelf fijn vind spelen/klinken;)
Printable View
Met invoerrechten en btw zit je ongeveer op 500 euro. Lakschade is persoonlijk en kan je volledig koud laten (of juist warm maken getuige de Relic gitaren) plus USA Deluxes zijn echt te gekke gitaren. Maar die frets hebben ook BEHOORLIJK op hun lazer gehad, die moet je echt laten vlakken als ie over is. Nou kost dat ook de hele wereld niet, maar hou er rekening mee. Kan zo 150-175 met afstelbeurt kosten.
EDIT: hoe kom ik op die 500 euro? aantal dollars invoeren bij GWK-site x 1,25 (btw en invoeren) = totaal in euros ongeveer. Deze som moet je loslaten op alle gitaren die je in de States bestelt.
Mijn tip. Ga naar een grote winkel en ga veel testen en niet blind zoiets uit de US laten komen:D
Nou even heel eerlijk zijn Roel, wat heb je sinds je hier rondhangt gekocht en wat daarvan was het "toch net niet"? GAS is GAS, of dat nou wordt opgewekt door een band/gitarist of niet. Beetje jammer om iemand af te branden op de aankoop-reden. Vind jij het prettig om triest genoemd te worden?
Inderdaad, Roelsmoel, jij hebt hierin absoluut geen recht van spreken als je jouw geschiedenis hier bekijkt. ;)
Vergeet niet dat er hier nog altijd de term "Roelsmoelen" wordt gehanteerd voor wanneer mensen er zomaar wat op los kopen. Als jij dan iemand triest noemt, is dat niet erg logisch vind ik.
@Ijsselrobo: stop met roelsmoelen, en ga eerst testen alvorens zomaar alles blind te kopen wat Billy Talent ook gebruikt in hun filmpjes. (In de studio gebruiken ze 75% zeker sowieso toch andere gear.)
Is niemand die barst(misschien alleen de lak) bij de neckpocket opgevallen?
Ik heb een zelfde gitaar getest in de musicstore vorige zomer,, een american deluxe gitaar met SSS, ook met rosewood fingerboard, maar toen niet gekocht omdat ik maar €800 voor een gitaar overhad, en Am. deluxe kosten meer dan €800.
Maar ik vind het een fijne gitaar.
en nieuwtje 1: billy talent speel ik altijd live mee, want ik vindt hun beter live dan de studio opnamens.
en nieuwtje 2: ik heb net geboden en mijn Max. bod is $550, en het staat nu op $405, dus omgerekend €303,08 (zonder invoerbelasting en die overbodige belastingen/rommel)
en nieuwtje 3: er is sinds 2 december nietmeer geboden op de gitaar, en ze heeft nog 1 dag en 8 uur, dus ik hoop dat er niemand meer bied :)
en nieuwtje 4: nog even uitrekenen:
303,08 : 100 = 3,0308 × 5 = €15,15
303,08 : 100 = 3,0308 × 19 = €57,58
303,08 + 15,15 + 57,58 = €375,81.
dus ik zou dan onder de €400 kwijt zijn als:
- er geen hoger bod komt,
- als ik niet laat herfretten en afstellen (misschien valt dat nog wel mee)
Het echte bieden vind vaak pas in de laatste minuten plaats, daarnaast krijgen andere bieders een mailtje dat ze overboden zijn. Daarnaast zou ik eerst meer willen weten van de scheur bij de neckpocket.
Wat een raar sommetje, ik begrijp er niks van.
Ik reken zo:
550 plus 77 shippings is 627
plus 20% tax is 750
dat is 563 euro.
komt nog wat douane kosten bij... 585
Dat is niet duur maar geen koopje. En je mag 3 weken wachten (paar dagen Paypal, 3 dagen shipping, 14 dagen Schiphol) voor een gebutste gitaar die mischien een refret nodig heeft.
Gefeliciteerd dan maar.
En de scheur in de headstock dan? :???:
http://i623.photobucket.com/albums/t...tratBlack1.jpg
Ik wou net zeggen dat ik voor je hoop dat je hem dan voor het bedrag wat je net noemde hebt maar ik zie net dat ie al op je max bod staat, hoop bijna voor je dat er een halve blinde is die meer bied.
Weet niet of ik deze nu in het tip topic moet plaatsen of in dit topic.
Maar een Custom Shop stratocaster voor €500,-- lijkt mij to good to be true.
mmm, scheur in headstock en neckpocket. 6e tuner is beschadigd van een rare val, strapbutton lijkt met slijptol bewerkt... mwahh.. ik word niet warm.
Hiervoor zou ik dus nooit ofte nimmer 500-600 euro over hebben. De gitaar heeft een aantal barsten, en die komen er niet zomaar in.
Wellicht is de gitaar een paar keer naar beneden gedonderd, wat dus zou kunnen betekenen dat er nog wel meer (niet zichtbare) schade is.
Als er al een barst komt op zo'n plaats in de headstock, moet hij overigens al hard gevallen zijn.
Dit is nu precies wat we bedoelden met "Roelsmoelen". Kijk in het vervolg even voorbij je eigen wijsheid en luister naar anderen met ervaringen. Zo slecht bedoelen we het wérkelijk niet. ;)
Advertentie is verwijderd, maar hier weer opgedoken: http://www.tweedehands.nl/muziek/muz...-83191156.html
En hier: http://www.speurders.nl/overzicht/mu...-76886001.html
Het is dan ook een BIJNA ECHTE KOPIE :seriousf:
Wat is het nu een kopie of een kopie van een kopie:???:
Maar idd wel weer echte foto's :)
Nu maar w88 tot die weer ergens anders opduikt.
Zal het lokale sufferdje maar eens in de gaten gaan houden :stop:
Joske
ontdekt het internet en begint te fantaseren ...
Schatten op zolder :seriousf:
Langste zin ooit! :ok:
Citaat:
alles is in goede staat en zo goede als nieuw dat is een elektrische gitaar squier by fender affinity startocaster een 3 COLER , CUERPO DE ALDER, MANGO DE MAPLE Y TRASTERA DE PALO DE ROSA van hoog kwalietijd en een versterker een roland van 30 W en er zit ook een lin out veel versterker hebben dat niet voor deze elektrische gitaar heb ik dan 599 euro als ik deze nieuw beb gekocht en de versterker 246 euro op de achter kant van deze elektrische gitaar staat er op 20 th Anniversary van squier en in het klein staat er freedom of expression since 1982 en dat is deze van mij dat model word nu gemaakt door fender is over genomen en squier is gestop met dit model en er is ook gitaar tas bij en een gitaar staander en een riem er bij heb dat nog bij gekocht en heb een mooie langs en afgewerkt en heb er niet veel op gespeeld geen tijd meer er voor de in de USA is die gitaar meest verkocht en zeer geliev want worden voor 1100 dollars verkocht en kan het bewijzen en zeker voor mijn model om dat het van de 20st verjaardag zo kom ze niet veel voor in belgie deze gitaar heeft de 3 kleuren en is een top gitaar en is uit goed material en is een lichte gitaar en dat er in is gebouwd is chrome hardware van de top en word nu voor veel geld verkocht want zeker voor dat model om dat het van de 20 ste verjaardag was en fender maakt nu dat model en is nagemaakt en vragen er nu bakken van geld voor is en op you tube kunt je die zien spelen als je zoekt naar squier by fender affinity startocaster 20 th anniverisary is voor gitaar lief hebbers en gitaar kenners weten deze gitaren en de waarde ervan te schatten, ze worden ook steeds meer waard want je kunt gitaar niet meer kopen bij squier daarom maakt fender deze nu ook in 3 kleuren gelieve eerlijke bieders
Deze ook even hier posten!
Opletten iedereen!!!!
1) Roelsmoel heeft hier een fout gemaakt. Het gaat helemaal niet om een echte KH2.
2) Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met de verkoper en hij was erg behulpzaam, heeft extra foto's gestuurd.
Hij verkocht naar eigen zeggen de gitaar voor zo weinig geld omdat hij zelf maar 600 euro voor het ding had betaald. Verder had hij geen verstand ervan.
Nu moet je eens goed kijken naar de foto's van de advertentie, en let daarbij op de floyd rose. Dat is een licenced versie! En geen originele zoals het bij een echte ESP zou zijn.
Ook is de lak van de gitaar transparant zwart, en niet dekkend zwart zoals bij de echte ESP's.
Wat ik dus vermoed is dat er iemand hier een ESP hals op een LTD gitaar heeft geschroefd. Of erger nog; dat iemand een ESP label op een LTD gitaar heeft geplakt.
Ik zal niet zeggen dat de gitaar dus niets waard is, maar weet wel dat je geen volledige ESP koopt!
http://link.marktplaats.nl/403527609
Dit lijkt mij geen nieuwe Fender neck.....
Dit is vreemd: http://link.marktplaats.nl/403205730
De gitaar op de eerste foto is toch echt een pre-'63 (model) Strat: celluloid slagplaat, schroefjes, wide spacing... Op de andere foto's staat een Strat die kenmerken heeft van een '65 model. Maar is het er een? De sunburst laklaag komt 'vreemd' op mij over...werd die zo fel en zo 'zwart' gespoten? En werd die op de achterzijde ook zo 'beperkt' gespoten? En het serienummer: een '65-er zou een L-series of een 1xxxxx moeten zijn en daar lijkt het niet op (laatste foto).
Wel een gerespecteerde verkoper...
Wat denken jullie?
Hij heeft de foto's per ongeluk verwisseld, de verkoper heeft meerdere oude strats. Tis een genuine strat maar het ziet eruit als een typische cosmetische make up van lang geleden toen dat vrij normaal was. Je spuit alleen de randen zwart als de rest nog goed is. Tegenwoordig is slijt hipper dan glans dus dat wordt nog nauwelijks gedaan.