Tsja, welke moet ik nou posten....nou ja, deze dan maar:
1987 Studio Standard
http://img253.imageshack.us/img253/4673/mrt08006ee3.jpg
Printable View
Tsja, welke moet ik nou posten....nou ja, deze dan maar:
1987 Studio Standard
http://img253.imageshack.us/img253/4673/mrt08006ee3.jpg
Wat is dat voor een argument? natuurlijjk zijn er mensen met oude gitaren, en die moeten nu steeds naast het jaartal ook nog esj vermelden dat het echte vintage is, da's gewoon belachelijk. Benoem gewoon juist wat je hebt, zo moeilijk is dat niet.
Edit: ik ga niet op een LP stemmen maar als ik het toch doe, dan op die van Agent Smith: beauty, weliswaar mede door de clevere lichtinval ...
ik moet eerlijk toegeven dat ik die daphne blue 57 er verdacht netjes uit vond zien, maar ging er vanuit dat het een originele was, omdat er geen RI bijstond..
ik vind dat het er zeker bij moet staan met details, want ik ga een 82 fullerton Vintage RU mooier vinden dan een MIM of Squier reissue/reproductie.
Goed, voor wie het nog niet wist: mijn '62 is dus een custom build relic :)
Ik denk er trouwens sterk aan om alle gitaren in een Word document te zetten: naam en daaronder foto, daarna op fileshare te zetten ofzo, en dan iedereen te laten stemmen in een nieuwe topic.
We zouden ook kunnen werken met een voorronde ofzo, maar dan moet evengoed iedereen alle gitaren doorlopen. Een jury die een voorrond 'maakt' is ook al geen goed idee, het moet zo democratisch mogelijk zijn. Iedereen mag stemmen :)
Goed idee. En dan kan je van de eerste keer ook telkens 1 foto van elke gitaar erin zetten, want nu zijn er velen die deze regel mooi negeren.
Die voorrondes met jury is moeilijk, want je kan bijvoorbeeld een 10 koppige jury hebben waar 4 LP freaks in zitten en 3 fender freaks, zodat de uiteindelijke kandidaten allemaal fenders en gibsons zijn.
En daarbij mogen de leden van de jury uiteraard niet zelf meedoen aan de competitie.
Ik zou gewoon iedereen op alle gitaren laten stemmen. Iedereen een top 5 of top 10 laten maken en dan punten toekennen.
Denk er gewoon nog eens goed over na.
Misschien moeten we ons er gewoon bij neerleggen dat smaak subjectief en persoonsgebonden is, zodat het kiezen van een "mooiste" gitaar per definitie een kansloze en zinloze onderneming is.
Just my 0.02 :)
Jongens, ga ergens anders discussieren...
NOGMAALS: ENKEL FOTO'S!
grtz
kenny