Go cry, emo kid. kom op zeg, jij lust er ook wel pap van (vuilbekkerij) , dus dit is een beetje een jij-bak.
Printable View
Dit snap ik niet. Je loopt een potje te schelden en dat wil je nog goedpraten ook? Egbertuss formuleert het ook niet zo netjes, maar heeft wel drie punten: 1. het geluid van ESP gitaren staat hem niet aan en is alleen maar geschikt voor Slayer, waarvan het geluid hem ook niet aanstaat (mij ook niet, en dat heeft niks met metal te maken). 2. Graphics op gitaren kunnen mooi zijn maar dit gaat hem te ver. 3. Die gitaar is onpraktisch omdat-ie zo puntig is.
Smaken verschillen, inderdaad. Jij vindt die Jackson prachtig, iemand anders wil niet dood gevonden worden met een ESP met zeis.
En ik blijf het irritant vinden dat ik eigenlijk supertevreden ben met mijn gitaren. Er zijn gitaren die ik echt nog wel wil hebben, maar voorlopig is dat nergens goed voor.
edit: en waarom kan een band die een hele scene gevormd heeft geen klere-herrie maken? Over kortzichtig gesproken.
Om het even netjes te formuleren:
:blast:SLAAAYYYUUURRR:blast:
And you guys suck!!
Nou, ik denk niet dat de talenten onder ons voornamelijk in de metal eindigen. Als je er in duikt dan zal het je misschien verbazen hoe complex die countryjongens spelen met die 13th stemmingen en pedalbends getransponeerd naar 6 snaren. En flamenco, klassiek of jazz... hoe breder je horizon wordt hoe meer je gaat zien dat elk gebied zijn eigen talenten heeft.
Krijg je er stickertjes bij, van deze zeg maar?
http://www.lootlady.com/images/pirat...n%20deluxe.JPG
Wat een speelgoed ding zeg. Zou mijn zoontje van 6 wel vet vinden. Dat dan weer wel.
Het is heel simpel, als mensen gaan beweren dat zekere gitaren "leeg" klinken terwijl een groot tal mensen ESP als een van de meest vooraanstaande merken vind, dan geeft dat je een vrijkaartje om flink uitgescholden te worden. Zo simpel ligt dat. Dat is net als iemand beledigen, sta je dan ineens raar te kijken dat die persoon je een stoot geeft? Ik zelf zie het daarbij ook als blasfemie als je kwaad spreekt over ESP.
Anyway, een gitaar wat ik nog zou willen: Een custom gitaar laten maken bij... ESP!!!!
Gaan we nu weer gitaren posten en lief doen tegen elkaar?