Oorspronkelijk geplaatst door
e!
Volgens mij is het probleem gewoon dat de eerste gedachte op een forum is dat als iemand iets post, men graag een oplossing wil bieden, maar Orph kennelijk gewoon iets post als mededeling, maar e.e.a. niet perse ervaart als een probleem. Dat zet mensen dus een beetje op het verkeerde been.
Daarbij is de oplossing voor het "probleem" zo evident dat je al gauw reacties krijgt zoals die van mij, zo van "goh denk es wat simpeler, of ga digitaal, of sleep gewoonbij iedere gig een vrachtwagen aan apparatuur mee". Maar dat weet Orph eigenlijk allemaal ook wel.
Misschien verkeerd van mij, maar dit hele topic komt bij mij dus ook nogal pointless over, omdat er a) geen probleem is dat moet worden opgelost en b) voor zover het een probleem zou zijn, de oplossing al duizend keer genoemd is in even zoveel threads.
Uiteindelijk komt het neer op "Iedere amp die ik heb heeft een andere sound, maar geen een heeft iedere sound die ik op ieder denkbaar moment zou willen. Geen probleem, maar hebben jullie dat ook en wat doen jullie met die informatie?"
Natuurlijk heeft iedereen dat ook en de "oplossingen" daarvoor zijn genoegzaam beschreven. Welk punt mis ik... ?