Jongens.
Het was maar een grapje.
Maar ik vind die '62 strat gewoon verreweg de mooist.
Ik ben jaloers Barno....
Printable View
Jongens.
Het was maar een grapje.
Maar ik vind die '62 strat gewoon verreweg de mooist.
Ik ben jaloers Barno....
Mijn zwarte Tokai Strat maakt al helemaal geen kans, dus dan maar :
http://i283.photobucket.com/albums/k...y/P1010358.jpg
Ik zal binnenkort ook maar eens een fotootje maken. Even wat GAS aanwakkeren bij sommige mensen :seriousf: .
Probeer maar, ik ben behoorlijk imuun voor GAS als het gaat over gitaren. Ik heb gevonden wat ik wou, en ik heb niets anders nodig. Geen enkele gitaar kan tippen aan mijn SL2H (voor mij).
Niet om het een of het andere maar hoe gaan we het straks aanpakken met stemmen?
is wel handig als dadelijk alle foto's naast elkaar komen te staan voor een goed overzicht en dat iemand natuurlijk niet op zijn eigen axe kan stemmen ben benieuwd.
Is hier niet een of ander programmaatje voor?
RI wil alleen zeggen: reissue. niet relic. dan zou je krijgen xx RI REL, met xx als zijnde het jaar waar het een reissue van is.
Niet dat ik er een heb, maar volgens mij zijn er wel leden met van die hoogbejaarde gitaren hier hoor.
We maken gewoon een shortlist van de Les Paul Customs en van de gitaren van de leden met de grootste bek en die gooien we in een polletje. Simpel toch?
:D
Nope, al de gitaren die ik sinds de aankoop van mijn SL2H getest heb (daar zitten high end PRS'en tussen, Gibson customs EN custom shops, Fender CS, Suhr, Anderson, LAG, Vigier, Mayones, Lado, en nog wat spul, en telkens moest ik tot de conclusie komen dat ik liever mijn Jackson had. Die John Suhr beviel mij ook wel erg, maar niet om te zeggen dat ik die per se wil.
Dus ja, qua gitaren: behoorlijk imuun voor GAS. I've been tested.
Amps, cabs en rackunits daarentegen, daar ben ik nog niet zo zeker van