Daar wordt ook vaak misbruik van gemaakt. Om te fucken even iemand een 0 geven, want hij wou niet akkoord gaan met mijn stomme bod.
Printable View
Kan, maar dan wordt het eBay en wij Nederlanders willen juist lekker rommelen.
Dan heb je als koper een account nodig en dan wordt Marktplaats een heel ander ding.
Oh, Erik was me net voor.
Stratocaster Gitaar
http://link.marktplaats.nl/m11918427...ontent=app_ios
Denk je dat dit een goedkoop ding is met een decal?
Ja, denk ik ook (CS decal achterop, burst komt mij vreemd over, roller stringtrees (eentje zit verkeerd om, kan ook door de eigenaar per ongeluk verdraaid zijn) decal op de voorkant lijkt me niet helemaal op de juiste plek.
gepost met Tapatrut.
....1 dag actief op marktplaats. I rest my case😂
Ja! Decal zit niet goed en de verwijzing naar "made in usa" zit nooit op die plek. Daarbij "ademt" de kleur van de (het?) decal fake uit. Verder lastig te zien maar volgens mij zijn de brugzadels niet voorzien van Fender stamps en lijkt het erop dat de toets is opgeplakt en niet een one-piece hals.
En als het een echte usa is (en zeker een CS) dan is die prijs veel te laag. Voor de rest wat Tab hierboven vermeldt.
En ik heb nog nooit een cs strat gezien waarbij de intonatie zo ruk was. iemand die een cs koopt weet wat ie moet hebben en zorgt wel dat de intonatie klopt
gepost met Tapatrut.