Epiphone SG Custom - Ibanez Gio bas - Gibson M3 - Fender Jaguar
Wat ik eigenlijk niet snap is waarom die gast zich in allerlei moeilijke bochten wrijft door aan te geven dat ie het doosje niet meer heeft, wat dus niet klopt met de foto. Hij had dan toch ook gewoon kunnen zeggen dat ie het doosje wél heeft, als ie toch de zaak loopt te beflessen?
Maar dat is toch humor?
Zo'n oplichtertje met zijn kruimel Marktplaats praktijken, je voelt wel aan, dat is geen topklasse, daar moet je ook niet zoveel van verwachten.
Wel goed dat hij niet bij het eerste bod toehapt. Dat zou erg doorzichtig zijn![]()
Als u snapt wat ik zeg, beetje mocro voor als u begrijpt wat ik bedoel ?, net als wie denk jij dat jij bent ? (mooie open existentiele vraag), terwijl men eigenlijk laatdunkend bedoelt: wie denk je wel niet dat je bent ?
Mooi.![]()
Nu moeten jullie eens allemaal even goed luisteren!
Ja, die zinssnede deed het ook voor mij, alarmbel.
Een slimme Mocro oplichter gooit er subtiel een Olivier Bommel door, of een typische Annie MG woordspeling, dat je denkt.. ah.. anachronisme, Bloemendaal of het Gooi.... dat zit wel goed.
Bo heeft vast al wel weer een ander accountje aangemaakt.Beste Harold,
Onlangs heb je een bod of reactie gehad van Bo vries op jouw advertentie: GEZOCHT: Mooer Tender Octaver (evt ruilen tegen MicroPOG?). Het vermoeden bestaat dat er sprake is van een frauduleuze bieder. Wij hebben derhalve het account en het bod van deze gebruiker verwijderd.
Tijdje geleden ook een "gezocht" oproep geplaatst.
Bekende aanhef tekst in jullie correspondentie. "Bo" heeft reeds vele andere voornamen gehad.
Volgens mij gooit MP standaard een waarschuwing eruit bij plaatsing van "gezocht" advertenties, nog voordat er een reactie komt van wie dan ook.
Weet iemand trouwens waarom MP nog niet met beoordelingen van verkopers werkt? Zou een hoop gedoe schelen m.i.
Favorieten/bladwijzers