Ich bin schon dabei :ok:
Printable View
Ich bin schon dabei :ok:
Btje mosterd na de maaltijd misschien, maar ik had hier ook problemen mee. Ik heb het draad maar gesoldeerd, dat werkt veel beter. En volgens mij heeft het ook beter contact.
Ontopic: ik heb de Rane SM57 mixer uit m'n rack gehaald en er een blindplaat voor in de plaats geschroefd. M'n rack is ook een 20kg adapter en 4 kabels armer omdat er morgen een koper voor de Rane komt. Als ik tijd heb maak ik morgen ff foto's, maar als het meezit gaat de GM er ook al uit (>GM2 :D)
Ik heb de oogjes/kabelschoentjes uiteindelijk gevonden en dat werkt prima moet ik zeggen.
Binnenkort eens mijn nieuwste aanwinst testen, een Rocktron prochorus, een 1he analoge rackchorus. Maar eerst ga ik mijn nieuwe rackje live gebruiken zaterdag.
En hierbij even een foto van mijn rack-intermezzo.
http://c2.ac-images.myspacecdn.com/i...5c10a2da4d.jpg
Naar verwachting wordt de mixer zo opgehaald. Dan kan ik de G-Major eruit schroeven en versturen en een G-Major 2 bestellen. Als die er eenmaal in zit zal ik nieuwe foto's maken (ook van de achterkant).
Ben je een beetje te spreken over die ENGL? Als ik me niet vergis heb je daar maar een paar kanalen en geen midi aansturing mee toch? Is wel één van de weinige beetje betaalbare ENGL's :)
Hij heeft 4 gainstages, maar ik gebruik alleen de eerste en vierde. Voor clean en lead. Als ik crunch wil draai ik het volume op m'n gitaar terug.
Mede doordat er geen MIDI schakeling mogelijk is heb ik indertijd een G-Major aangeschaft en ga ik nu naar de GM2. Dan werkt het toch soortvan via MIDI.
Bevalt die Peavey met die EL84's erin? Had ook bijna zo eentje gekocht maar toen kwam ik een 60/60 tegen met 6L6-en. Als ik naar mijn ervaring met EL84's (in vershcillende combo's) kijk dan heb ik het gevoel dat ze qua geluid wat minder geschikt zijn voor heavy muziek. Of vergis ik me nu heel erg?
Dat ligt aan je smaak. EL84's klinken ronder en warmer, maar 6L6's schijnen strakker te zijn. Ik heb nog geen 1 op 1 vergelijking gemaakt dus ik kan niet echt oordelen. Ik zou het graag eens doen want ik denk dat 6L6 toch meer mijn ding zijn. Maar de amp klinkt wel érg fijn moet ik zeggen, dus voorlopig blijft ie.