Prima ! Ik was er niet 100% zeker van (alhoewel ik hem dus ook duidelijk verdacht vond); nu maar hopen dat ie niet via andere wegen zn "gibson" les paul probeert te slijten.
Printable View
kwam net deze tegen: http://www.2dehands.nl/jackson-wr1-u...tml?qq=jackson
de beschrijving komt rechtstreeks uit een vertaal machine
Dat klopt, maar dan hoef je nog niet te doen alsof je alles al weet. Iets minder hoog van de toren blazen kan geen kwaad.
volgens mij stond er:
niet iedereen weet precies hoe alles moet staan enzo, zal ik vanzelf wel leren.
en dat ik geen gitaren boven de 700 euro 2e hands koop heb ik sinds kort pas besloten, mijn eigen keuze dus:satisfie:
Wat is er eigenlijk aan de hand met deze gitaar?
Ik zie die al weken te koop staan, maar geraakt niet weg, op de bon staat toch fender japan + nog een cube 30...dan zou 300 toch niet zo veel moeten zijn zou ik zo denken
klikkie
het is ook wel een hele vage foto van de gitaar, kan je dus niet echt goed zien hoe de gitaar / headstock eruit ziet.
Er zit zelfs een video bij de advertentie. Daarop kun je de headstock wel zien en 'fender' is op een gegeven moment vaag te herkennen. Zit een floyd rose op ofzo. Geen orginele onderdelen in ieder geval.
inderdaad de parts zijn niet origineel (single locking licensed floyd) maar voor de rest lijkt het mij wel een koopje
deze is op zich geen oplichting of zo, maar meer ter info omdat hij nog best wel prijzig is (en ik geloof best dat de verkoper er veel voor betaald heeft maar dan heeft hij waarschijnlijk te veel betaald)
http://link.marktplaats.nl/209796571
Aangezien de text verteld dat hij tot in detail is nagemaakt verwacht je deze "fouten" niet:
- de neck is verkeerd (12 fret dotspacing is verkeerd, headstock shape, einde toets,
geen birdseye)
- houtsoort body is verkeerd (elzen ipv ash)
- chinese licensed floyd ipv duitse original floyd
en de bodyshape lijkt wel van de kramer pacer ipv strat maar dat zou aan de foto kunnen liggen
de paintjob en het kwartje zijn weer wel perfect dus er is echt wel moeite in gestoken maar voor dat geld zou ik meer verwachten (in vergelijking met de EUR 20,000 Fender versie is het natuurlijk weer een koopje dat weer wel ;) )