Dat dus. Plus dat je natuurlijk niet helemaal serieus wordt genomen als je een bod ruim boven de nieuwprijs niet accepteert.
Printable View
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...=mijnberichten
ik kwam deze tegen en buiten dat de prijs te mooi is om waar te zijn klopt er volgens mij nog iets niet,
want voor zover ik weet hebben 60's road worns (en ik heb het nagevraagd, hij zegt 60's want 5way switch) een rosewoord fingerboard en geen maple en ik kan me ook niet herinneren dat die fingerboards zo gereliced waren?
of ben ik mis?
Het is een '50 Road Worn (die hebben ook een 5-way switch).
ik denk ook dat het een 50's is, en eentje van de eerste reeks, die kwalitatief iets minder zijn
jammer, want ik zocht een 60's :)
koopje lijkt me wel, als je een 50's zoekt :)
Toevallig laatst nog op een 60's geboden. Die ging rond de 700 weg. Eigenaar had zelf de relic wat bijgewerkt (kale deel op plek onderarm bijgewerkt) dus niet volledig origineel.
@Matty; ik heb zelf even getwijfeld om de Eric Johnson relic strat van RVJ guitars te kopen (echter blijkt mijn voorkeur toch uit te gaan naar een telecaster). Die is ook gerelict en daarom te koop onder de prijs van een roadworn Mexicaantje en dan heb je wel een substantieel betere gitaar.
ik heb toch vaak gelezen dat hier wat meer QA problemen mee waren, slechte nuts, slechtere afwerking etc (serial beginnend met MZ8)
nu er zullen hier gewoon goeie en slechte tussen zitten he :)